×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جزیره شیف استان بوشهر الگویی کم‌نظیر از اتحاد مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جزیره شیف استان بوشهر الگویی کم‌نظیر از اتحاد مسلمانان است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازمهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در آیین عزاداری رحلت حضرت محمد(ص) در جزیره شیف اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا از سیره و سنت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) الگو بگیریم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تبیین سبک زندگی و اخلاق و منش حضرت محمد(ص)، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر وضعیت جامعه اسلامی به گونه‌ای است که بیش از همیشه نیازمند بهر‌ه‌گیری از سیره و سنت نبوی و علوی است.

امام جمعه بوشهر بر لزوم الگو قرار دادن عمل، رفتار، گفتار وعملکرد پیامبر گرامی اسلام(ص) در زندگی تاکید کرد و ادامه داد: شناخت سیره، منش و شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: هم اکنون اتحاد و وحدت مسلمانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در بسیاری از نقاط کشور شاهد زندگی شیعه و سنی در کمال آرامش و اتحاد هستیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جزیره شیف استان بوشهر شیف الگویی کم‌نظیر از اتحاد مسلمانان است، اذعان داشت: وحدت و همدلی و اتحاد مسلمانان باعث می شود تا دشمنان نتوانند بین آنها تفرقه بیاندازند.

وی با تقدیر از این همدلی و اتحاد بین شیعه و سنی در جزیره شیف، اذعان داشت: شیف به عنوان نمادی از وحدت در کشور محسوب می‌شود و امیدواریم روز به روز شاهد افزایش این وحدت و همدلی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر لزوم توسعه زیرساخت‌ها در جزیه شیف نیز تاکید کرد و افزود: کارهای بسیار خوبی در این جزیره صورت گرفته است و شاهد پیشرفت خوبی هستیم ولی باید طرح‌های مناسب دیگری نیز در این جزیره تعریف و اجرایی شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false