×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تروج انقلاب از اهداف شورا هماهنگی تبلیغات است

به گزارش چغادک نیوز، حجت اسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تشکیل این سازمان در جمع خبرنگاران ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی(ره) و تحت نظارت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای  تشکیل شد.

حجت اسلام یوسف جمالی اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین و پر سابقه ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ویژگی این شورا لحظه شناس بودن آن است و مصداق عینی آن حضور باشکوه مردم در ۹ دی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: اهداف شورای هماهنگی تبلیغات تنها برگزاری مراسمات نیست بلکه طراحی کردن برنامه ها برای تحقق یافتن آرمان‌های انقلاب اسلامی هم جزیی از برنامه های این شورا است.

وی اظهار داشت: دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نماینده مقام معظم رهبری، برگزاری همایشی با موضوع گام دوم انقلاب، تشکیل کارگروه پژوهشی جهت تشکیل اولین کتاب‌خانه تخصصی انقلاب در استان بوشهر از جمله برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایتان بوشهر به مناسبت سالروز تشکیل این شورا است.

وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی کتاب‌خانه تخصصی انقلاب اسلامی از فرهیختگان و پژوهشگران که آثاری را با موضوع انقلاب دارند دعوت می‌شود در این گام ما را همراهی کنند.

حجت اسلام یوسف جمالی گفت: در شورای هماهنگی یک بانک اطلاعاتی تشکیل خواهد شد که در این بانک اطلاعاتی عکس، فیلم و یا هر چیزی که مربوط به دوره اول انقلاب جمع‌آوری و نگهداری می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false