×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تا تاریخ است شهدای ما ماندگار خواهند بود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در دومین یادواره شهدای روستای چاه پیر تنگستان گفت: تا تاریخ است شهدای ما ماندگار خواهند بود و مطمینا نسل های بعدی بیش از پیش به شهدا و ارزش و قداست آنها توجه خواهند داشت.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از تنگستان نما، سردار فتح الله جمیری گفت: در هر کاری فاصله حرف تا عمل وجود دارد و این شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بودند که در عمل ثابت نمودند که با حرفشان فاصله ای نداشتند.

وی افزود: شهدا تفسیر جدیدی از مرگ که مردن سرآغاز زندگی است را ارایه دادند وبا چشاندن طعم مرگ برای وجودشان زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

جمیری گفت: همه ارزشهایی که امروز ما در جامعه شاهد آن هستیم  و تمام استقامت و قدرت بازدارندگی که برای انقلاب و نظاممان به وجود آمده است را باید مرهون تفکر الهی شهدای گرانقدرمان بدانیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) افزود: تا تاریخ است شهدای ما ماندگار خواهند بود و مطمینا نسل های بعدی بیش از پیش به شهدا و ارزش و قداست آنها توجه خواهند داشت.

جمیری با بیان اینکه شجره انقلاب اسلامی از امام عزیز و با خون شهدا رنگین شده است، گفت: هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار می‌کنیم که خود را وقف این عزیزان کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری این یادواره‌ها انرژی مثبتی را در جامعه منتشر می‌کند که هیچ برنامه دیگری نمی‌تواند جایگزینش شود، چون سخن از شهد شیرین شهادت است، سخن از ایثار و فداکاریست، سخن از آن عاملی است که ما را عزت بخشیده است

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false