×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب در بوشهر افتتاح شد

به گزارش چغادک نیوز، مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر در آیین  بازگشایی نمایشگاه عفاف و حجاب در بوشهر اظهار داشت:کارگروه حجاب و عفاف استانداری بوشهر تصمیم بر پرپایی نمایشگاهی با عنوان عفاف و حجاب هم‌زمان با گرامیداشت این هفته در تمام شهرستان‌های استان کرده است.

عباس برزگرزاده بیان کرد: تقویت باورهای دینی و عفت درونی مردم در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان بوشهر قرار دارد.

وی افزود: برگزاری شب‌شعر، کارگاه‌های معرفت افزایی، مشاوره و تخصصی در خصوص حجاب و عفاف ازجمله برنامه‌های این هفته در استان بوشهر است که تلاش می‌شود در قالب این برنامه‌ها مفهوم حجاب با مفاهیم مدل روز انطباق یابد.

عباس برزگرزاده بیان کرد: بیش‌ترین رویکرد کارگروه حجاب و عفاف استان امسال بر مفهوم عفاف است و تلاش می‌شود که به جامعه تفهیم شود حجاب تنها مخصوص زنان نیست بلکه جامعه به مردان عفیف نیز نیاز دارد.

زهرا کشاورزنیا مدیر اجرایی نمایشگاه عفاف و حجاب نیز بابیان اینکه این نمایشگاه در قالب ۱۰ غرفه پوشاک حجاب و ملزومات آن با همکاری سازمان‌ها و نهادها برگزارشده است گفت: هدف از برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف را آشنایی جوانان و نوجوانان در گام دوم انقلاب با شیوه‌های نوین در این بخش است.

کشاورزنیا بیان کرد: محصولات نمایشگاه حجاب و عفاف بوشهر با ۴۰ درصد تخفیف در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است و در این روز رضاخان پهلوی مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید در همین راستا نمایشگاهی با این عنوان در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر برپا شد.

در تقویم رسمی کشور از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه به عنوان هفته حجاب و عفاف نام‌گذاری شده و به این مناسبت مراسم‌ها و کارگاه‌های مختلفی با مشارکت همه قشرها در بحث حجاب و عفاف برگزار می‌شود که برپایی چنین نمایشگاهی بخشی از برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false