×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چرا ریاست ستاد جمیری در دو دوره گذشته کاندیدا میشود

به گزارش چغادک نیوز: محسن سبحانی در یادداشتی نوشت: بنظر میرسد تمامی اقدامات و ورود افرادی چون اصغر جعفری به میدان انتخابات به قصد شکستن بقایای استخوان سیاسی و تضعیف جایگاه اجتماعی عبدالکریم جمیری در بین مردم و سیاسیون در حال وقوع است.
عبدالکریم جمیری که در سه دوره گذشته کاندیدا بوده و صرفا در مجلس نهم و انهم دوره ای که تقریبا بدون رقیب شناخته شده، نام وی از صندوق اخذ رای خارج شد.

و با بررسی رخدادها و نظر فعالین سیاسی استان اگر نبود حمایتهای پیدا و پنهان یکی از نزدیکانش و بکار گیری ابزار و اهرم های خاص ،عبدالکریم جمیری هیچگاه توان اقناع رای دهندگان را نداشت و این موضوع در انتخابات مجلس دهم به روشنی قابل رصد است.

اصغر جعفری دیگر کاندیدای اصولگرا که خود را برای کاندیداتوری مجلس اماده کرده است مورد توجه بخشی از اصولگرایان است.

این اعلام نه بخاطر توانایی جعفری در اجماع سازی و یا در نمایندگی مجلس حائز اهمیت است بلکه ازآنجایی اهمیت دارد که ورود کاندیدایی که دو دوره ریاست ستاد جمیری بوده به معنی ساقط شدن اصل اصلحیت جمیری، را در نظر متبادر میکند.

اصلحیتی که باید دید جعفری را با توجه به تکلیف گرایی که خود بدان اذعان نموده است به کدام سو سوق خواهد داد.

باید دید با توجه به اعلام جعفری مبنی بر نزدیکی به امام جمعه بوشهر و عضویت در دفتر، برخورد نماینده ولی فقیه به این تصمیم چگونه خواهد بود!

پایان بهار روزهای داغی در سیاست ورزی اندرون طیف های سیاسی حوزه بوشهر خواهد بود منتظر باید ماند جوجه اخر پاییز (ثبت نام )قابل شمارش هست یا خیر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false