×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
انتظار دارم بر خلاف دوره قبل در لیست شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان قرار گیرم

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی استان بوشهر حکایت از آن دارد که عابدین عابدی زاده که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی مشغول بکار می باشد قصد دارد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه کاندیدا شود.

وی در این راستا در گفتگو با چغادک نیوز مجلس دهم را یکی از ضعیف ترین مجلس ها عنوان کرد و گفت: قطعا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس حضور پیدا خواهم کرد ولی اگر افراد توانمندتری در این حوزه وارد شوند بنده به آنها ادای احترام خواهم نمود و وارد عرصه نخواهم شد.

عابدی زاده با بیان اینکه من یک جامع شناس اصلاح طلب هستم و جامع شناسی ام بر جناح بندی های سیاسی اولویت دارد، عنوان کرد: اگر احزاب به تشکیلات پایبند باشند و بر مبنی استدلال کار کنند در حزب خاصی قرار می گیرم و گرنه صرفا به عنوان یک جامع شناس  در انتخابات حضور پیدا خواهم کرد.

وی با گلایه از اینکه دوره قبل شورای سیاست گذاری اصلاحات استان مرا در لیست خود قرار نداد، عنوان کرد: دوره قبل با من اصلا صحبتی پیرامون قرار گرفتن در لیست شورای سیاست گذاری نشد و به خاطر اینکه من سالها در پارلمان هستم انتظار داشتم که صحبت های مرا بشنوند ولی این اتفاق نیفتاد ولی در این دوره انتظار دارم در لیست آنان قرار گیرم.

لازم به ذکر است؛ این پایگاه خبری در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشره در قالب شنیده ها و تحلیل ها آمادگی دارد تائیدیه و تکذیبیه کاندیداها، جریان های سیاسی و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق شماره تلفن ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ دریافت نموده و در قالب خبر موثق انتشار دهد، بدیهی است در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز نخواهد بود.

لینک این شماره جهت برقراری ارتباط تلفنی  ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰  می باشد.

لینک این شماره جهت برقراری پیام واتس آپی می باشد.

لینک این شماره جهت  ارسال پیامک  می باشد.

/انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false