×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رسانه‌های استان بوشهر نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی داشتند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛  احمد محمدی‌زاده شنبه شب در دیدار با مدیران، مجریان، گزارشگران و برنامه‌سازان صدا و سیمای استان بوشهر از تلاش و نقش اساسی رسانه در افزایش مشارکت مردم در انتخابات قدردانی کرد.

وی ادامه داد: از ماه‌ها پیش که برنامه‌ریزی برای انتخابات سالم همراه با رقابت، امنیت و مشارکت در استان انجام شد، صداوسیما نیز در قالب قرارگاه اصلی نبرد رسانه‌ای، تلاش‌های ویژه‌ای انجام داد.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی با برنامه‌ریزی و طراحی قصد ناایمن کردن انتخابات را داشتند، خاطرنشان کرد: در این عرصه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با اقدام به موقع مانع از هر گونه توطئه‌ای شدند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: اهالی رسانه مانند جهادگران دوران دفاع مقدس تلاش کردند تا حضور آگاهانه و پرشور مردم را در انتخابات ۱۱ اسفند فراهم کنند و در روز انتخابات صدا و سیمای استان بوشهر در سطح ملی و استانی بسیار خوش درخشید و در کنار ستاد اصلی انتخابات، به وظیفه اصلی خود به خوبی عمل کرد.

وی افزود: با کمترین امکانات ولی با یک تفکر انقلابی و جهادی در صداوسیما، مشارکت خوبی از حضور مردم به ثبت رسید که جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: در پایان سال و ابتدای سال آینده خبرهای خوبی از پیشرفت و آبادانی استان بوشهر از شبکه استانی بوشهر به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

تولید و پخش ۲۸ مناظره نامزدهای انتخاباتی

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر هم در ابتدای این دیدار گفت: در صدا و سیما برنامه‌ریزی انتخابات از ۸ ماه پیش آغاز شد و برای نخستین بار ۴ کانال انتخاباتی تلویزیونی راه‌اندازی و ۲۸ مناظره نامزدهای انتخاباتی تولید و پخش شد.

مهدی حیدری اضافه کرد: شبکه استانی بوشهر در روز انتخابات هم با ویژه برنامه‌های مختلف همراه مردم بود و با اعزام گزارشگران و تصویربرداران در گوشه گوشه استان گزارش‌های متنوعی تولید و پخش شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false