×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
انتخابات ۹۸، آوردگاه میگلی نژاد و بارگاهی

به گزارش چغادک نیوز: سیامک برازجانی در یادداشتی نوشت:» فضای سیاسی استان بوشهر بسیار زودتر از آنچه گمان می شد انتخاباتی شده است. بسیاری از گزینه ها اعلام حضور قطعی کرده اند و چهره های بسیار دیگری مشغول محک زدن شرایط حضور هستند. جریان ها و احزاب سیاسی لابی های خود را فعال کرده اند و همه را به توزین اقبال عمومی و بخت رأی آوری سپرده اند. هیچ کس برای شکست به میدان نمی آید و فضای انتخاباتی از هم اکنونی در این استان داغ و پر حرارت شده است.

در این میان اما به نظر می رسد یک دوگانه بسیار جذاب و سرنوشت ساز در پیش است: «بارگاهی» و «میگلی نژاد» در انتخابات مجلس پیش روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. الهام بارگاهی عضو شورای چهارم شهر بوشهر و یکی از پر حاشیه ترین نمایندگان در این نهاد بود که سرسختانه بر مواضع اصلاح طلبانۀ خویش ایستاده و موضع محکمی علیه غلامعلی میگلی نژاد، شهردار وقت بوشهر اتخاذ کرده بود. بارگاهی در شورای چهارم شهر بوشهر با انتقادات فزاینده از عملکرد میگلی نژاد و نواختن به اتهام عدم کفایت، در نهایت بر سر غائله ۲۴ میلیارد تومان پول سرگردان در شهرداری که از نظر او مشخص نبود در کجا و به چه صورت هزینه شده است، فایل صوتی معروفی علیه شهردار وقت منتشر کرد و خواهان ورود نهادهای امنیتی و قضائی برای تعیین تکلیف این موضوع شد.

مسئله ای که با واکنش های شدید از سوی میگلی نژاد و هوادارنش رو به رو شد و در نهایت نیز با به دادگاه کشیدن بارگاهی و توقیف بنرهای انتخاباتی اش پاسخ داده شد. اینک میگلی نژاد اعلام حضور قطعی در انتخابات کرده است؛ منابع خبری نیز از عزم الهام بارگاهی برای حضور در انتخابات مجلس خبر می دهند که در روزهای آینده زوایای بیشتری از آن مشخص خواهد شد. در صورت قطعی شدن حضور بارگاهی و نامزد شدن وی از حوزۀ بوشهر(درصورت عدم استانی شدن انتخابات) می توان انتخابات ۹۸ را صحنۀ تسویه حساب نهایی این دو با هم و برملا شدن گوشه های ناگفته بسیاری از زمامداری میگلی نژاد در شهرداری بندر بوشهر دانست.

به جرأت می توان ادعا کرد اگر حضور این دو در یک حوزۀ انتخاباتی نهایی شود همه چیز تحت شعاع این رقابت قرار خواهد گرفت. ویژه آنکه میگلی نژاد هواداران سرسختی در میان اصلاح طلبان دارد و با توجه به این که شخصاً هیچ تصریحی به اصلاح طلب بودن خویش و تعلق به این جریان سیاسی نداشته، این تنش با توجه به رویکرد اصلاح طلبانۀ بارگاهی، احتمالاً به بدنۀ این جریان سیاسی نیز می تواند تسری یابد و دعواهای قدیمی را از نو در این جریان سیاسی با شدت بیشتر زنده نماید.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false