×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عامل ترور رئیس‌جمهور شناسایی شد +فیلم

به گزارش چغادک نیوز: مسعود کشمیری از جمله نیروهای سازمان منافقین بود که با نفوذ در دستگاه‌های اجرایی کشور زمینه‌ساز بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ و شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد. مستند «نفوذی» به بازخوانی بخش‌هایی از زندگی این فرد پرداخته است.

جواد موگویی کارگردان مستند «نفوذی» معتقد است: درباره سوژه این مستند یعنی مسعود کشمیری اطلاعات آرشیوی بسیار کمی وجود دارد به‌شکلی که از او فقط دوعکس ۴*۳ در آرشیوها وجود دارد که یکی که مربوط به قبل از انقلاب و یکی هم مربوط به بعد از انقلاب است؛ حتی از او یک کپی شناسنامه هم میان اسناد موجود وجود ندارد.

عوامل تولید مستند نفوذی عبارتند از: کارگردان: جواد موگویی، تأمین‌کننده: بنیاد روایت فتح، تدوینگر: محمدحسین امامی، بازیگران: افشین ایمانی، سیدعلی رضازاده، سجاد خراسانی، فرشاد داداشی، محمد بختیاری، مجید پناهی، یدالله لرستانی، حمید قاسم‌پور و نویسنده: جواد موگویی.

علاقه­‌مندان برای خرید و تماشای این مستند می­‌توانند به سایت‌های فروش فیلم و مستند و سینما مارکت مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true
  1. ناشناس

    fhبا سلام عرض ادب به ریس وپنج تن ال شورا با توجه به نزدیک شدن روزهای پر مصرف اب وفصل گرما از اکنون در فکر اب مصرفی شهر باشید وبا رایزنی در استان سهمیه خوبی برای مصرف روزهای گرم اینده باسید نه اینکه فدا روزی در چه کنم بیاتفیداین موضوع جدی بگیریدبا تشکر شروند کم اب

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false