×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سانسور خبری به چه قیمتی؟

به گزارش چغادک نیوز: محمود خدری کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: حوزه علمیه قم همواره در راستای. حمایت از اسلام ناب محمدی واشاعه فرهنگ ناب محمدی وعلوی وتولید محتوی متون اسلامی مخصوصا درصده اخیر. پیشگام. بوده است.

باشروع اعتراضات مردمی. برعلیه رژیم ستمکاری رهبری قیام مردم رابه عهده داشتند وهمواره مردم رابه گرفتن حقوق. خود راهنمایی. می کر دند.مردمی که با راهنمایی های علمای حوزه. ناگاه به خود آمده وعرصه رابررژیم پهلوی چنان تنگ کرده که به نابودی رژیم ستمشاهی. انجامید.

راس آن علما معمار کبیر انقلاب اسلامی. حضرت امام خمینی. رضوان الله تعالی علیه بود که درکنار مردم دردها رابه جان خرید وازاین کشور به. آن کشور تبعید شد وسختیها ومرارت های زیادی رامتحمل کردتااینکه انقلاب اسلامی. به پیروزی رسید و رهبری انقلاب. رابه عهده گرفت.و بعد آزمونی خلف صالح امام. راحل حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای. عهده دار. این منصب گردید.

فعلا راجع به. اصل ولایت فقیه. و  حکومت دراسلام  دراین یادداشت کوتاه می گذریم. ولی آنچه که دراین سالها مردم انقلابی و اسلامی و ایران عزیز رارنج می دهدبی عدالتی ها و فشارهای اقتصادی بیکاری جوانان وبه بالاترین درجه رسیدن خط فقردرکشور است که دردولت یازدهم و دوازدهم گوی سبقت را از همه دولتهای بعد از انقلاب ربوده. است.

همان طور که گفتیم حوزه علمیه انقلابی قم همواره علاوه بر حمایت از انقلاب اسلامی درکنار مردم بوده و خواهدبود و همواره درکنار مردم اگردولتی راه خلاف اسلام و انقلاب راطی می کرد این علما و بزرگان این حوزه اصیل کهن بوده که روبروی آنها ایستاده  و از حق مردم دفاع می کردند و در این زمینه هیچ دولتی استثنا نبوده است.

دراین دولت روحانی که تمام هزینه های کشور راصرف برجام نافرجام کردمشکلات کشور رابه حد درجه فارنهایت رسانده است علمای حوزه قم رادرانتخابات داشته که درکنار مردم نسبت به بعضی از سیاست های غلط دولت که نتیجه آن جز فقرترشدن مردم چیزی نبوده است اعتراض نمایند.

درسال  ۹۴بااعتراض به برجام که ثمره اش فلاکت باری مردم بوده است و در چندروز گذشته نسبت به وضعیت بد اقتصادی موجود اعتراض نموده و مانند همیشه صدای رسای مردم باشند که سیل عظیم جمعیت نسبت به همه سالها بی نظیر بود.

اما آنچه امروز بیشتر از عملکرد بی تدبیر دولتمردان مردم رارنج می دهد عملکرد ضعیف صداوسیما در پوشش خبری این دو رویدادبوده است که باسانسور آن دل مردم را به درد آورد نمی دانم چرا صدا و سیما که باید منعکس کننده حرفهای مردم باشد، دراین سالها مخصوصا دراین دولت این خبرها سانسور میکند؟

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false