×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هرکه با ما باشد هنرمند است

به گزارش چغادک نیوز: محمود خدری در یاد داشتی نوشت: روزی که گذشت دو نفر از هنرمندان خوب کشورمان سید ضیاء دری و عباس انتظامی رخ در نقاب خاک کشیدند و به سوی جایگاه ابدی سفر کر دند.

این دو بازیگر و هنرمند خوب کشورمان که درعرصه نمایش خوب  درخشیدند با آثارخوبی که به نمایش گذاشتند، جاودانه در تاریخ فرهنگ ایران باقی خواهد ماند.

آنچه که درخبر این دو عزیز خیلی ناراحت کننده بود برخود نفاق گونه روحانی رییس جمهوری کشورمان بازرگانی این دو عزیز بود به‌ طوری که او فقط برای انتظامی پیام تسلیت فرستاد و از مرگ سیدعزیز ضیاء دری به راحتی گذشت، این درحالی بود که هر دو در یک روز دار فانی را وداع گفته و به سرای آخرت شتافتند.

بازتاب این پیام برای کاسه لیسان دولت و اصلاح طلبانی که این روزها به سکوتی مرگبار از مشکلات روزمره و اقتصادی مردم. فرو رفته‌اند، آب و تاب داشت، که اکثریت روزنامه ها ی حامی دولت پیام روحانی راتیتر اول روزنامه های خود قرار داده وبا آدم موج سواری کردند.

هیچ کس منکر تلاش وکارهای هنری مرحوم انتظامی. نیست،ولی رییس جمهور که یک زمانی می گفت:هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم،چطور ازمرگ هنرمند دیگری که فیلم زیبای کیف انگلیسی اوبسیار مورد استقبال مردم. قرار گرفت،به راحتی می گذراند درحالی است که اونیک می داندکه کارهای هنری سید ضیاء دری اگربهتر ازانتظامی نباشد کمتر نیست.

خلاصه این رفتارهای دوگانه رییس جمهوری دوچیز رادرذهن تداعی می کند یا رییس‌جمهور آلزایمر گرفته، که بایدسریعا به معالجه خودبپردازد یابرای خوش خدمتی به انگلیس به خاطر فیلم کیف انگلیسی. ازپیام مرحوم. دری صرف نظر کرده.است.

الله عالم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false