×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
راهیان شهادت برای برگزاری اردوی جهادی فراخوان داد

به گزارش چغادک نیوز:  گروه جهادی «راهیان شهادت» در نظر دارد در دوره تابستان ۱۳۹۷ اولین اردوی جهادی تخصصی با محوریت برنامه های اشتغال زایی برای اجرای دو طرح کشاورزی و صنعتی با نقشه راه تعاونی منطقه ای و روستایی در شهرستان دلگان برگزار کند.

راهیان شهادت برای برگزاری اردوی جهادی فراخوان داد

در همین زمینه از جهادگران با تخصص‌های مهندسی، کشاورزی، مهندسی صنایع غذایی، کار آفرین و دامپزشک در حوزه پزشکی با هدف پیشگیری و درمان از پزشکان، دندانپزشک، پرستار و در کارگروه فرهنگی برای اجرای کارگاههای تخصصی انگیزشی از مجاهدین با تخصص روانشناس، مشاور خانواده و طلاب و همچنین در عملیات عمرانی با هدف اجرای ۷۰ درصدی از پروژه مدسه شش کلاسه از جهادگران دعوت به همکاری می‌شود.

این اردوی جهادی در جنوب استان سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان در بازه زمانی ۷ الی ۱۷ شهریور ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد. جهادگران با تخصص های نامبرده می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ۰۹۱۲۴۲۳۶۴۳۵ (عظیمی) تماس بگیرند.

برپایه این گزارش، گروه جهادی راهیان شهادت از سال ۱۳۸۸ در فضای دانشگاهی شروع به فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی در استان های مرزی و محروم کشور اعم از کرمانشاه، ایلام، خوزستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، لرستان، کرمان کرده است.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false