×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برترین‌های هنر انقلاب در بوشهر معرفی شدند

به گزارش چغادک نیوز؛ رئیس حوزه هنری استان بوشهر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از سوی هیات داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره برترین‌های هنر انقلاب در این استان و همچنین چهره سال این عرصه انتخاب شدند.

عبدالله شاهینی ” افزود: در بخش ویژه فلسطین “حسین سبحانی” در رشته فیلم‌سازی با به تصویر کشیدن حرکت های مردمی موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی ادامه داد: در بخش ویژه هنر مردمی طنزپرداز” صادق آزادفر “و در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده “مونس عبدی‌زاده ” موفق به کسب رتبه برتر شدند.

شاهینی یادآور شد: در بخش پژوهشگر هنر ” علیرضا میرشکاری ” در رشته تئاتر و تعزیه، در هنرهای تجسمی “عبدالرحیم شاه‌حسینی” در رشته خوشنویسی و در هنرهای تصویری “حسن خمسه ” فیلم‌نامه نویس، کارگردان و تهیه کننده به عنوان رتبه برتر عرصه هنر انقلاب در استان بوشهر دست پیدا کردند.

وی افزود: در عرصه موسیقی و سرود ” ساسان نوذری ” و در هنرهای آئینی کارگردان و بازیگر تئاتر” احمدرضا قربانی ” حائز رتبه برتر شدند.

شاهینی اضافه کرد: جایزه ویژه مقاومت نیز به نقاش برجسته “ محمد علی نادری ” و جایزه ویژه در بخش آفرینش‌های هنری به ” حیدر منصوری ” رسید.

وی یادآور شد: ” اکبر ابراهیمی ” آهنگ ساز، تنظیم‌کننده، موسیقی‌دان و خواننده انقلابی نیز با شایستگی تمام توانست چهره برتر هنر انقلاب استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص دهد.

شاهینی افزود: “ابراهیمی هنرمند جوان و انقلابی استان بوشهر تاکنون موفق به کسب عنوان‌های مختلف و ارزشمندی در جشنواره‌های مختلف شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false