×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نیروهای نظامی استان بوشهر برای هر تهدیدی در آمادگی کامل هستند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ احمد محمدی‌زاده صبح سه‌شنبه در نشست با فرماندهان نظامی و انتظامی و ارتش و سپاه پاسداران استان بوشهر اظهار کرد: نیروهای نظامی استان بوشهر در برابر هر گونه تهدیدی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی کامل پدافندی استان بوشهر تصریح کرد: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و عملیات وعده صادق، نشان داد که نظام اسلامی، وعده‌های خود را عملی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان بوشهر، مردمانی مؤمن و معتقد و مقیّد هستند خاطر نشان کرد: مردم این خطّه در طول تاریخ، اصالت خود را نشان داده اند و زنان و دختران این سرزمین نیز همواره باحیا و باحجاب و دارای عفت، بوده و هستند.

استاندار بوشهر بر لزوم مقابله با مظاهر بدحجابی و بی حجابی در جامعه تاکید کرد و گفت: طرح مقابله با بی حجابی و بدحجابی در راستای صیانت از کیان خانواده‌ها اجرایی شده و امیدوارم مردم مؤمن استان بوشهر، همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی زاده ابراز داشت: متولیان امر مقابله با مظاهر بدحجابی، از شیوه‌های ایجابی و توجیهی استفاده می‌کنند و شیوه سلبی و قهری را به کارگیری نخواهند کرد.

در این نشست، فرماندهان نظامی استان نیز گزارشی از آخرین وضعیت دفاعی و پدافندی استان را بیان کردند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false