×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عملیات «وعده صادق» می‌تواند آغازی بر فروپاشی رژیم صهیونیستی باشد

به گزارش چغادک نیوز؛ «حسین کنعانی‌مقدم» کارشناس مسائل منطقه غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملیات «وعده صادق» در پاسخ به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار کرد: آنچه اتفاق افتاد، مصداق «وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمیم» بود؛ این عملیات فارغ از نتایج نظامی و سیاسی فتح‌الفتوحی بود که نه در تاریخ جمهوری اسلامی که در تاریخ ایران بی‌سابقه بود.

وی افزود: ایران برای اولین بار علیه رژیم صهیونیستی که سابقا ارتش‌های عربی را در جنگ ۶ روزه شکست داده بود و از حمایت‌های بی شائبه آمریکا در منطقه نیز برخوردار است، عملیات انجام داد که در نفس خود یک پیروزی محسوب می‌شود.

کارشناس مسائل منطقه غرب آسیا گفت: عملیات «وعده صادق» می‌تواند آغازی بر فروپاشی رژیم صهیونیستی باشد و ایران با این اقدام، اقتدار و قدرت بازدارندگی خود را تثبیت کرد و برخلاف تبلیغات رسانه‌های بیگانه و صهیونیستی که مدعی بودند کشورمان قادر به عملیات نیست، ثابت کرد که این قدرت را دارد که هر زمان بخواهد به اذن‌الله حمله کند.

کنعانی‌مقدم تاکید کرد: این عملیات یک سیلی بود و هنوز انتقام سخت که رهبری انقلاب اسلامی در مورد نابودی حیفا و تل آویو فرموده بودند، باقی مانده است که در راهکارهای بعدی رزمندگان ما قرار دارد.

وی با بیان آنکه ایران هوشمندانه و با تدبیر و به موقع تصمیم گرفته است گفت: ایران سناریوهای مختلف برای عکس‌العملی که ممکن است رژیم صهیونیستی انجام دهد را آماده کرده است.

کارشناس مسائل منطقه غرب آسیا با اشاره به مشکلات درونی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی ضمن دریافت ضربه هولناک از جانب ایران، با یک فروپاشی از درون هم مواجه است؛ دولت نتانیاهو باعث گرفتاری صهیونیست‌ها شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false