×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دستگیری افراد آلبانیایی و پلیس‌های فاسد آلبانی مرتبط با مجاهدین

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ شنیده شده که تعدادی از افراد آلبانیایی و پلیس‌های فاسدی که با منافقین در ارتباط بوده‌اند، توسط پلیس این کشور بازداشت شده‌اند.

بر همین اساس گفته می‌شود که مقامات این گروهک دستور پاکسازی گسترده و سوزاندن اسناد جعلی که توسط این نفرات تهیه شده بود را به نیروهای خود داده‌اند.

طبق شنیده‌های خبرنگار مهر بعد از بازداشت افراد مذکور نشستی با حضور مسئولین سیاسی و حفاظت اطلاعات گروهک تروریستی منافقین برگزار شده است و تصمیماتی در خصوص این بحران اتخاذ گردیده که می‌توان از جمله به این موارد که توسط مسئولین مذکور در جلسه مطرح شده اشاره کرد:

-نباید اجازه بدهیم که نیروها در اشرف متوجه خبر دستگیری‌ها در آلبانی بشوند. چون تهدید به نگرانی و ترس از حمله به اشرف می‌شود.

-تمام نفرات گشت اشرف و نگهبانی‌ها کاملاً باید هوشیار باشند

به عناصر حفاظت بگویید که کاملاً اطراف اشرف ۳ را زیر نظر داشته باشند و در صورت وقوع هر خبر و حادثه‌ای سریعاً با اتاق فرماندهی در میان بگذارند.

تمام سایت‌های که مربوط به آلبانی می‌شود مسدود گردد.

تمامی دوربین‌های مداربسته جهت اطمینان از سالم بودن و ضبط درست تصاویر چک گردد.

خواهر مژده (از عناصر منافقین) و خواهران و برادران بخش سیاسی باید تمامی اسناد و پاسپورت‌هایی که بتازگی توسط دوستان آلبانیایی آماده شده بود را از بین ببرند و ردی از آنها باقی نماند.

مسئولین حفاظت اشرف ۳ باید مراقب باشند که در آسمان اشرف ۳ پهپادهای پلیس آلبانی پرواز نکنند. از دوستان آلبانیایی که در دولت و پلیس آلبانی هستد آخرین وضعیت را پرس و جو کرده و بررسی کنید که آیا این اتفاق منجر به حمله مجدد پلیس به مقر اشرف ۳ خواهد شد یا خیر؟

تمامی کامپیوترها توسط مسئولین ارتباطات و امنیت چک گردد و راه‌های ارسال پیام از خارج از مقر به نیروها بسته شود.

از زمان حمله پلیس البانی به مقر اشرف تاکنون این گروهک با مشکلات بزرگی رو به رو شده است و نه تنها اوضاع بهتر نشده که، سال جدید را هم همراه با چالش و بحران آغاز کرده‌اند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false