×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای حمله به ایران استفاده کنید

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ هم‌زمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره قریب‌الوقوع‌بودن حمله تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی، پایگاه خبری «گلوبال آی‌نیوز» با انشتار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که «قطر و کویت به دولت آمریکا اطلاع داده‌اند که اجازه نخواهند داد از آسمان این کشورها و پایگاه‌های واقع در خاک آنها برای حمله علیه ایران استفاده شود.»

از سویی دیگر وب‌سایت «میدل‌ایست‌آی» نیز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی بدون اشاره به نام قطر و کویت اعلام کرد که «امیرنشین‌های خلیج فارس از آمریکا خواستند در پاسخ به هرگونه حمله احتمالی ایران به اسرائیل از پایگاه‌های نظامی آمریکا در سرزمین‌های آنها استفاده نکند.»

بامداد امروز جمعه نیز وبگاه آمریکایی آکسیوس در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه گزارش داده است که وزیر امور خارجه ایران به همتای آلمانی خود اعلام کرد که تهران به بمباران کنسولگری خود پاسخ مناسب و مشخصی خواهد داد.

ترس از واکنش ایران به شهادت سردار زاهدی و همرزمان این شهید در دمشق، لحظه‌ای صهیونیست‌ها را رها نمی‌کند.

در این راستا روز گذشته «تایمزِ اسرائیل» به نقل از مسئولان نظامی این رژیم به گمانه زنی درباره موعد واکنش ایران پرداخت. این رسانه صهیونیست مدعی شد: برآورد ما این است که واکنش ایران بعد از تعطیلات عید فطر خواهد بود.

تایمز آف رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد: برآورد می‌کنیم، ایران اهداف نظامی و راهبردی و نه اماکن مدنی و غیرنظامی را هدف قرار خواهد داد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false