×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مقصر دو گل خورده استقلال من هستم!

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ روزبه چشمی پس از تساوی دو بر دو تیمش برابر مس رفسنجان گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما برای اینکه فردا کسی حاشیه سازی برای استقلال نکند و بازیکنان را متهم نکند من می گویم که روی هر دو گل من مقصر بودم. ما دو گل ساده خوردیم و می توانستیم برنده باشیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و توپ های زیادی از ما به گل تبدیل نشد.

وی در خصوص مشکلات مالی بازیکنان هم گفت: باشگاه باید از بازیکنانش حمایت کند. مشکلات ما هنوز به پایان نرسیده و داستان هایی است که این مشکلات حل شدنی نیست. الان نباید کسی از اینکه ما امتیاز از دست دادیم خوشحال باشد. ۸ هفته تا پایان لیگ باقی مانده و وظیفه باشگاه است که مشکلات را حل کند.

مدافع تیم استقلال در خصوص مصدومیت مهدی پور هم گفت: امیدوارم رباط پاره نکرده باشد ولی مصدومیت سختی داشت اما امیدواریم که مشکل خاصی برای او به وجود نیاید.

چشمی در خصوص عملکرد تیمش مقابل مس گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی کردند، موقعیت های زیادی هم خلق کردیم که متاسفانه با بدشانسی توپ هایمان به گل تبدیل نشد. من با بازیکنان قبل از بازی صحبت کردم تا آرامش خود را حفظ کنند آنها هم تلاش خود را به کار بردند اما بازی با تساوی به پایان رسید و ما باید در بازی های بعد این دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

وی با انتقاد از زمان برگزاری بازی گفت: نمی دانم چرا بازی باید شنبه برگزار شود. چرا ما نباید آخر هفته بازی کنیم که طرفداران مان بتوانند راحت تر به استادیوم بایند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false