×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آدم‌ربایی ۱۰میلیون‌دلاری مرد جوان تاجر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم؛ سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی زن میانسالی به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت؛ پسرم در  چین، هنگ‌کنگ و ایران تاجر است. او چندی قبل ناگهان ناپدید شد ما حدس می‌زدیم او درگیر کار بوده است، چند مرد جوان تماس گرفتند و مدعی شدند که پسر را ربودند و با تهدید به قتل درخواست ۱۰ میلیون دلار کردند.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین گام راهی خانه موردنظر شدند و دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم را هدف بازبینی قرار دادند اما به سرنخی دست نیافتند و به‌دنبال تهیه یک لیست از رقبای این تاجر رفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه آدم‌ربایان دوباره تماس گرفتند و درخواست پول کردند اما در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی گسترده و درایت بموقع کارآگاهان مشخص شد که این تماس‌ از شمال کشور صورت گرفته است.

سردار گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان در یک‌قدمی بازداشت متهمان قرار گرفتند، عنوان کرد: متهمان که متوجه شده بودند پلیس مخفیگاه آنها را ردیابی کرده است، فرد ربوده‌شده را با دستان بسته در اتوبان کرج ـ تهران رها کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: فرد ربوده‌شده پس از اینکه آزاد شد در جریان تحقیقات ماجرا را این‌طور توضیح داد؛ “در خانه مشغول صرف شام بودم که ناگهان ۳ مرد با کلت کمری وارد منزل شدند و پس از اینکه چشمانم را بستند با ایجاد ضرب‌وجرح من را ربودند و به شمال کشور بردند؛ آنها به‌ازای آزادی‌ام ۱۰ میلیون دلار درخواست کردند اما هنگامی که متوجه شدند پلیس در کمین‌شان است، رهایم کردند و پا به فرار گذاشتند”.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از آزادی فرد گروگان گرفته‌شده مأموریت پیدا کردند با بررسی‌های بیشتر متهمان را دستگیر کنند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false