×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری مراسم روز قدس در مسجد کبود ایروان

به‌ گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا؛ مسلمانان، روزه‌داران و نمازگزاران ایروان، ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین در محکومیت حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، شعار مرگ بر اسراییل سر دادند و برای آزادی قدس شریف دعا کردند.
در این مراسم نماهنگ‌هایی درباره طوفان‌الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی به زبان انگلیسی و عربی پخش شد.
رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم کودک‌کش اسراییل در غزه، به تاریخچه و فلسفه نام‌گذاری روز قدس توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب پرداخت و تاکید کرد: امام خمینی(ره) روز قدس را روز اسلام دانستند و تاکید کردند که در این روز مسلمانان باید برای وحدت و مبارزه با ظلم و استکبار و سرنگونی رژیم صهیونیستی به میدان بیایند.
محمد اسدی‌موحد به سیاست‌های دوگانه غرب در قبال فلسطین اشاره کرد و گفت: حقوق بشر تنها بهانه‌ای در دست قدرت‌های استکباری برای محکوم کردن و تضعیف ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه است و تنها برای استفاده ابزاری در راستای اهداف استکباری است.
وی در این‌باره ادامه داد: مبارزات مردم مظلوم غزه چهره واقعی قدرت‌های استکباری و کشورهای غربی را به نمایش گذاشت.
حجت‌الاسلام نظری امام جمعه مسجد کبود نیز در خطبه‌های نماز جمعه به موضوع قدس شریف اشاره کرد و به نقش علمای دین و رهبران ادیان الهی در تنویر افکار عمومی اشاره کرد و گفت: وظیفه علمای دین است که در موضوع نسل‌کشی مردم فلسطین اطلاع‌رسانی کنند و مقابل کشتار این مردم مظلوب بایستند.
گفتنی است در این مراسم دعای وحدت قرائت شد و حاضران از نمایشگاه عکسی که به مناسبت روز قدس در مسجد کبود برپا شد بازدید کردند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false