×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ سرهنگ عبدالله خسروی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت: دریابانان با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع سه فروند شناور در آب‌های استان بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: در بازدید از شناوران، تعدادی کالای خارج از مانیفست و قاچاق شامل هزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک، ۳۱ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲ هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۲ هزار عدد لوازم تحریر، ۲۰۰ کیسه گردو معادل چهار هزار و ۸۰۰ کیلوگرم و… کشف شد.

سرهنگ خسروی ارزش ریالی کالای مکشوفه را برابر نظریه کارشناسان ۳۴ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false