×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کتاب «اولین لاله‌ سرخ» منتشر شد

به گزارش  چغادک نیوز به نقل از مهر؛ نویسنده این کتاب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کتاب با شرحی از سیره، کرامات و عنایات شهید است که همچنان ناشناخته، گمنام و غریب باقی ماند بود.

رؤیا آستروتین افزود: در کتاب «اولین لاله‌ی سرخ» سعی شده تا خاطرات با بیانی ساده و روان و به دور از پیرایه‌های اغراق آمیز روایت شود به گونه‌ای که همه اقشار و افراد بتوانند به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: خوانندگان این کتاب می‌توانند بخوبی مروّج و معرّف شهیدان به عنوان اسوه‌های مقاومت و پایداری برای نسل‌های کنونی و بویژه آینده گان شوند.

آستروتین بیان کرد: خوانندگان کتاب همچنین با گوشه‌ای از زندگانی، خصوصیات و کرامات اولین شهید استان بوشهر در جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند.

وی گفت: این کتاب در ۲ فصل سیره شهید و خاطرات شهید و در ۵۰ صفحه به زیور طبع آراسته گشته و توسط انتشارات امتداد حکمت قم به چاپ رسیده است.

شهید حسین آستروتین پس از اتمام دوره اول دبیرستان به استخدام نیروی هوایی درآمد و در حفظ مرزهای هوایی کشور خدماتی انجام داد ودر تاریخ ۶ مهر سال ۱۳۵۹ در منطقه نیروی هوایی بوشهر در حالی که مشغول پاسداری و مأموریت بود با حمله هوایی هواپیماهای عراقی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false