×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
امیدوارم استقلال و پرسپولیس مساوی کنند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛  مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار برابر پیکان تهران از هفته بیستم لیگ برتر گفت: به طور حتم این دیدار هم برای ما بسیار سخت خواهد بود، پیکان پس از دیدار برابر سپاهان از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار است.

تارتارادامه داد: این تیم در نیم فصل دوم تقویت شده و ما باید فردا هوشیار باشیم و از نقاط ضعف حریف برای پیروز شدن استفاده کنیم. البته نباید اشتباهی هم مقابل حریف داشته باشیم چرا که چنین اتفاقی رخ دهد از پیکان ضربه خواهیم خورد.

وی در خصوص حمایت مردم انزلی و نتایج خوبی که کسب کرده، گفت: برای اولین بار نیست که نتایج خوبی در لیگ می گیرم و در تیم هایی چون پارس جنوبی جم، پیکان و نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن نتایج خوبی گرفتم اما امسال یک تفاوت بسیاربزرگ دارد و آن این است که مردم از من حمایت می کنند و این مسوولیت من را سنگین تر کرده است و همه تلاش می کنیم نتایجی در خور نام ملوان به دست بیاوریم.

سرمربی ملوان بندر انزلی در مورد حمایت مسوولان باشگاه هم گفت: به جرات می گویم مشکل پرداختی نداریم، مدیریت باشگاه عملکرد فوق العاده ای داشته، هیات مدیره ناظر بر همه چیز است و من باید از شخص فهمیده تشکر کنم که شرایط خوبی را برای ما به وجود آورده اما ملوان تنها یک مشکل دارد و آن یک زمین چمن مناسب برای تمرین است که بتوانیم کارهای تاکتیکی و اهداف مان را در تمرین پیاده کنیم تا مقابل حریفان نتایج بهتری کسب کنیم.

تارتار در خصوص عملکرد لیگ و اینکه VAR تنها برای چند تیم استفاده می شود، گفت: این اتفاقات فقط در فوتبال ما رخ می دهد، تیم های شهر ستانی پتانسیل خوبی دارند و نتایج خوبی هم می گیرند اما بعضی مواقع از اشتباهات متضرر می شوند بنابراین باید همه تیم ها را به یک چشم نگاه کرد. برای پرسپولیس و استقلال احترام خاصی قائلم اما نباید در حق شهرستان ها اجحاف شود در دیدار ما مقابل گل گهر یک پنالتی گرفته شد که تمام داوران آن را تایید کردند و معتقدم اگر دستمزد داوران بیشتر شود آنها با آرامش بیشتری کار خواهند کرد.

وی در پایان و در خصوص نتیجه دربی هم گفت: تمام مرکز من روی بازی فرداست و در این خصوص اظهار نظر نمی کنم اما اعتقاد دارم مساوی در این دربی به سود ملوان خواهد بود و شرایط ما را در جدول بهتر خواهد کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false