×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نمی‌گذاریم مجلس آینده محل دعواهای بی‌حاصل سیاسی باشد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ محسن زنگنه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: مجلس یازدهم یکی از پر افتخارترین مجالس جمهوری اسلامی است.

وی متذکر شد: این مجلس توانست با قانون اصلاح ساختار بودجه و مواد قوانین بودجه سالانه، صدها هزار میلیارد منابع حوزه نفت و گاز را شفاف کرده و آن را سر سفره مردم قرار دهد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین این مجلس با الزام حساب واحد خزانه بیش از ۲۵۰ هزار حساب سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی را در بانک‌های تجاری مسدود کرد تا بیش از ۲۰۰ همت منابع را در اختیار دولت قرار دهد و از دست درازی دولت طی سال‌های گذشته به بانک مرکزی جلوگیری کند.

وی بیان کرد: قانون حمایت از افشاگران فساد، قانون جهش تولید مسکن، قانون جهش تولید دانش بیان، قانون اصلاح نظام مالیاتی کشور و قانون اعتبار زدایی از اسناد غیررسمی، قانون نظام بانک مرکزی، قانون تسهیل صدور مجوزها، قانون رتبه بندی معلمان و متناسب سازی حقوق بازنشستگان از دیگر اقدامات مجلس یازدهم است.

زنگنه ادامه داد: مبادا خصومت‌های شخصی یا عملکرد یک یا چند نماینده موجب شود که مسیر بی انصافی را رفته و به تخریب و تضعیف کل مجلس بپردازیم.

منتخب مجلس دوازدهم با اشاره به رویکردهای مجلس دوازدهم، گفت: حضور بیش از ۱۰۰ نماینده جدید در کنار بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان ادوار، نوید مجلسی پویا و پرتحرک را می‌دهد، البته مراقب باشیم مجلس آینده به محل تقابل دو یا چند قطبی‌های کاذب تبدیل نشود.

وی اظهار کرد: دوقطبی مجلس آینده، دوقطبی لیست‌های انتخاباتی نیست. دو قطبی اصلی مجلس آینده دوقطبی‌های دیگر همچون دوقطبی سیاست‌های حفظ ارزش پول ملی و سیاست‌های تثبیت یا ولنگاری قیمت ارز به نفع ذی نفعان بزرگ، حذف اقتصاد رانتی با اجرای دقیق سیاست‌های اصل ۴۴ یا اصرار بر ادامه اقتصاد دولتی و رانت و فساد، دوقطبی حمایت از تولید و تسهیل محیط کسب و کار یا جولان امضاهای طلایی و کوبیدن بر طبل مانع تراشی است.

زنگنه اظهار کرد: به رهبر معظم انقلاب تعهد می‌دهیم مجلس آینده تمام هم و غم خود را بر بهبود معیشت مردم و حمایت از اقشار آسیب پذیر، بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و کاهش تورم و ثبات اقتصادی خواهیم گذاشت و اجازه نخواهیم داد تا مجلس آینده محل دعواهای بی حاصل سیاسی و بگو مگو های بی حاصل لیست‌های انتخاباتی باشد.

وی گفت: به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم مجلس آینده با حفظ اخلاق، مجلسی در تراز شما ملت بزرگ و شریف خواهد بود و در کنار دولت به دنبال رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم هستیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false