×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پنج شکست متوالی برای تسلط جهل!

به گزارش  چغادک نیوز به نقل از “ورزش‌ سه”؛  اگر نگاهی به اتفاقات، حواشی و نتایج سپاهان طی سال‌های اخیر بیندازیم، شرایطی که امروز با آن مواجه شده‌اند چندان هم برای هواداران سپاهان و رسانه‌های اصفهانی غریبه نیست. در واقع آنها با گذر از بحرانی که طی لیگ‌های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم با مربیان مختلف تجربه کردند، با امیر قلعه‌نویی بار دیگر به جمع مدعیان بازگشتند، اما همان اتفاقاتی که این روزها مورایس تجربه می‌کند، با شیب و انتقادات تندتر و مخرب‌تری برای قلعه‌نویی هم تکرار شده بود.

با حضور محمدرضا ساکت و محرم نویدکیا سپاهانی‌ها انگار گم‌گشته‌های چندین و چند ساله خودشان را پیدا کرده بودند و باورپذیر نبود که محرم نویدکیا پس از عملکرد درخشانی که در سال اول حضورش به عنوان سرمربی سپاهان داشت، در میانه‌های فصل دوم به دلیل نتایج پر فراز و نشیب به شدت تحت فشار قرار بگیرد و درنهایت همین فشارها از سوی جامعه هواداری و رسانه‌ای اصفهان بود که سبب شد این مربی قید ادامه حضور در اردوی طلایی‌پوشان و پایبندی به قرارداد سه ساله خود را بزند.

پس از محرم نویدکیا که جدایی‌اش از سپاهان به شکل مناسبی رقم نخورد، حالا به نظر نوبت به مورایس رسیده و همان اتفاقاتی که برای امیر قلعه‌نویی و سپس محرم نویدکیا رخ داد، برای او هم در حال تکرار شدن است. جالب اینکه این سه مربی با سه دیدگاه و سه زمینه فکری کاملا متفاوت، شرایط مشابهی را تجربه کرده‌اند، که به نظر می‌رسد جامعه هواداری و رسانه‌ای اصفهان باید برای پی بردن به دلایل ضعف سپاهان نگاهی منصفانه و بدون پیش زمینه‌های مرسوم به درون خود نیز داشته باشد.

مورایس حالا یک سال و نیم می‌شود که در ایران حضور دارد و اتفاقات عجیبی را از سر گذارنده که حالا پس از ماه‌ها حضور در فوتبال ایران، این سرمربی شناخته شده جهانی در دل یک بحران بزرگ قرار گرفته و در نشست‌های خبری مدام سوالاتی تکراری از او درباره عملکرد خط دفاعی تیم و کیفیت پایین بازیکنان خارجی پرسیده می‌شود که حسابی او را کلافه کرده است.

خبرنگاران اصفهانی شب گذشته در نشست خبری پس از شکست برابر پیکان حتی پا را فراتر گذاشتند و شایستگی فنی مورایس برای نشستن روی نیمکت سپاهان را زیر سوال بردند و این در شرایطی رقم خورد که فقط بزرگی و کارنامه خیره‌کننده این مربی پرتغالی بود که باعث شد دوران پس از استعفای محرم نویدکیا در اردوی طلایی‌پوشان به آرامش و کسب یک نایب قهرمانی مقتدرانه ختم شود.

این انتقادات در حالی حالا دیگر بی‌پرده به مورایس وارد می‌شود که این مرد پرتغالی اتفاقات عجیب و نادری را تجربه کرده؛ از دو حکم بی‌سابقه کمیته انضباطی فدراسیون ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا که تحلیل چرایی آنها برای یک مربی خارجی اصلا ساده نیست، تا داوری‌های متضاد، متناقض و پراز اشتباه این فصل که بارها عملکرد سپاهان در زمین را تحت تاثیر قرار داده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false