×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دشمن صهیونیست اصرار به بازگشت با تابوت اسیرانش دارد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛  ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد: جنگ در غزه وارد ماه ششم شد و دشمن صهیونیستی همچنان هولوکاستی حقیقی را علیه ملت فلسطین به راه انداخته است. قوانین جهان در برابر رژیم اشغالگر غاصب که عاری از هرگونه ارزش انسانی است، عاجز مانده است. ملت فلسطین با تجاوز و جنایت بی‌سابقه صهیونیستی آمریکایی مواجه است. این نبرد پایه‌گذار مرحله جدیدی در سطح جهان تحت عنوان حق جز با قدرت بازپس گرفته نمی‌شود خواهد شد.

وی افزود: قوانین منسوخ شده جامعه بین‌الملل تحت تأثیر سلطه آمریکا برای حمایت از ظلم و جنایت به کار گرفته شده است. حماسه هفتم اکتبر پاسخی به جنایات مستمر طی دهه‌ها بود که با تلاش دشمن برای یهودی‌سازی و تخریب مسجد الاقصی به اوج رسید. عربده‌کشی صهیونیست‌ها با روی کار آمدن تندروترین و جنایتکارترین کابینه صهیونیستی تشدید شد. دستی ظالم و لرزان در شورای امنیت برای به شکست کشاندن هر اقدام و تلاشی برای یاری رساندن به مظلومین حتی به شکل صوری، بالا می‌رود.

ابوعبیده بیان کرد: برای صد و پنجاهمین روز متوالی با دشمن می‌جنگیم و تلفاتی سنگین به نیروهای آن اعم از نظامیان و مزدوران و جنگ‌افزارهای آن وارد می‌کنیم و هنوز برنامه‌های بیشتری هم داریم. دشمن در سرزمین ما آرامش نخواهد داشت و نمی‌تواند امنیت را برای خود به ارمغان بیاورد تا زمانی که ملت فلسطین به حقوق خود دست نیابد. با جهاد و مقاومت در روزگاری که مردان سربلند هستند، به استقبال رمضان می‌رویم. صهیونیست‌ها هیچ اهمیتی برای حرمت و قداست مسجد الاقصی قائل نیستند حتی اگر خلاف این را هم ادعا کنند.

وی تاکید کرد: عموم ملت فلسطین را به بسیج عمومی و خیزش به سمت مسجد الاقصی و اعتکاف و پاسداری در آن و جلوگیری از تحمیل واقعیت‌های مدنظر دشمن در این مسجد فرامی‌خوانیم.

سخنگوی قسام تاکید کرد: وظیفه هر آزاده‌ای است که با فداکاری‌ها و جانفشانی‌های ملت و مقاومت غزه و به شکست کشاندن طرح تقسیم مسجد الاقصی ملحق شود. از امت خود در هر مکانی دعوت می‌کنیم برای مقابله با زورگویی و تجاوزات دشمن صهیونیستی در داخل و خارج فلسطین آماده باشد. مبارزان ما در هر مکانی که نیروهای اشغالگر در غزه حضور داشته باشند، به مقابله و رویارویی با آن‌ها ادامه می‌دهند. مبارزان ما ما طی سه هفته اخیر دست به عملیات‌های بی‌نظیر زیادی زده و دشمن را در کمین‌هایی سخت گرفتار کردند.

وی افزود: عملیات ما در شمال و جنوب متمرکز است. دشمن از گرسنگی و نیرنگ در مذاکره استفاده می‌کند و دچار سرخوردگی است. اولویت اساسی ما در به سرانجام رسیدن مبادله اسیران پایبندی کامل به توقف جنگ و خروج دشمن از غزه است و عقب نشینی از آن صورت نخواهد گرفت. هیچ موضوعی برای ما نسبت به التیام بخشیدن به دردهای ملت که در معرض نسل‌کشی قرار دارد، اولویت ندارد.

سخنگوی قسام تاکید کرد: اینکه آمریکا به شمار اندک اسیران دشمن توجه دارد و برای آنها گریه می‌کند نشانه معیار دوگانه و بی توجهی به حقوق بشر است. صهیونیست‌ها دربرابر دو میلیارد ایستاده‌اند و حرمت خون افراد بی گناه را نگه نمی‌دارند. کابینه دشمن و شورای جنگ صهیونیست‌ها با جان اسیران خود بازی می‌کنند و اصرار دارند که این اسیران با تابوت برگردند. این نبرد سرآغاز مرحله جدیدی؛ نه در سطح غزه بلکه در سطح جهان است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false