×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تکلیف دربی ۱۰۳ ظرف ۲۴ ساعت آینده مشخص می‌شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ سهیل مهدی مسؤول برگزاری رویدادهای سازمان لیگ فوتبال کشور در خصوص تعویق دربی ۱۰۳ پایتخت گفت: این صحبت‌ها را بیشتر در رسانه‌ها دیدم اما خوب قبل از آن سوال‌هایی از سوی سازمان‌ها و نهادهای نظارتی ایجاد شد که فکر می‌کنم این سوال‌ها باعث شده این تصور در رسانه‌ها به وجود بیاید که دربی ۱۰۳ به تعویق خواهد افتاد.

وی در خصوص اینکه آیا دیدار استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد یا خیر افزود: در این باره باید بگویم که ما پیش از اینکه استعلامی از ما در خصوص بازی‌های حساسی همچون دربی گرفته شود ما لیست بازی‌های بین المللی و حساس لیگ را که میدانیم ازدحام جمعیت خواهیم داشت را به مسؤولان مربوطه ارسال می‌کنیم. بنابر صحبت‌ها و استعلام هوایی که صورت گرفته شده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خود را موظف می‌داند تا در این خصوص پاسخگو باشد.

مهدی با بیان اینکه منتظر تصمیمی نهادهای مربوطه در این خصوص هستیم عنوان کرد: قرار شده است در خصوص برگزاری دربی ۱۰۳ پایتخت نهادها و سازمان‌های مربوطه تصمیمات نهایی را بگیرند و به ما اعلام کنند چرا که برنامه‌ای که ما اعلام کرده‌ایم بر اساس استعلام‌های موجود بوده است و در حال حاضر آماده برگزاری این دیدار هستیم و شرایط کاملاً فراهم است اما تابع نظارات و تصمیمات نهادهای مربوطه هستیم. ولی پیش بینی می‌شود ظرف ۲۴ ساعت آینده تکلیف برگزاری این مسابقه مشخص شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false