×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
الزام نصب نرخ‌های مصوب پروازها در فرودگاه مهرآباد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛  ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه مهرآباد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه عوامل فرودگاهی در یک سال گذشته اظهار امیدواری کرد: در تعطیلات نوروز نیز چون گذشته با تدابیر بهتر و همدلی بیشتر بتوان با کمترین تأخیر در خدمت‌رسانی به مردمان شریف پایتخت و هم‌وطنان ارجمند انجام‌وظیفه کرده و خدمات ایمن و در حد استاندارد را ارائه کنیم.

وی بر الزام نصب نرخ‌های مصوب برای کنترل گران‌فروشی بلیت در دفاتر فروش تأکید کرد.

محمدحسین آجیلیان، مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در کمیته تسهیلات مهرآباد گفت: عملیات نوروزی در فرودگاه‌ها از جمله فرودگاه مهرآباد از ۲۴ اسفند شروع شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و در این راستا آئین‌نامه سفرهای نوروزی به همه فرودگاه‌ها ابلاغ شده و اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ASQ با سر شماره ۱۰۰۰۷۰۶۹ را برای انعکاس نظرات و انتقادات مسافران فعال شده و تابلوهایی در این ‌خصوص در ترمینال‌ها نصب خواهد شد تا تجربه‌ای بهتر برای مسافران رقم بزنیم.

در ادامه سالاری معاون دادستان و رئیس دادسرای فرودگاه مهرآباد با اشاره به اهمیت موضوع تأخیر و ابطال پروازها بر استقرار نماینده از سوی ایرلاین‌ها در ترمینال برای پاسخگویی به مسافران تأکید کرد.
وی گفت: در صورت بروز تأخیر یا ابطال پروازی هرگونه برخورد غیرمحترمانه از سوی افراد شرکت هواپیمایی و مسافران شامل برخورد قانونی خواهد بود.

وی افزود: همچنین هرگونه گران‌فروشی و یا دلالی بلیت مجازات جدی قانونی در پی خواهد داشت و فروش بلیت چارتری جز در مسیرهای اعلامی سازمان هواپیمایی کشوری ممنوع است.

در ادامه سرهنگ بوداغی رئیس پلیس راهور مهرآباد در کمیته تسهیلات نوروزی با اشاره به ظرفیت محدود پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد، از مسافران خواست در ایام تعطیلات نوروزی حتماً از وسایل نقلیه عمومی یا تاکسی‌های ویژه فرودگاه استفاده کنند.

همچنین سرهنگ خوشبخت رئیس پلیس گذرنامه فرودگاه مهرآباد در کمیته تسهیلات نوروزی با اشاره به لغو روادید برای بیش از ۶۰ کشور گفت: با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و گردشگران خارجی هستیم.

خوشخو، سرپرست اورژانس فرودگاه بین‌المللی مهرآباد نیز از استقرار ۲۴ ساعته تکنسین‌های اورژانس در ترمینال‌های ۱، ۲، ۴ و ۶ خبر داد و گفت: باتوجه به دستور رئیس اورژانس غرب تهران ۶ نفر به تیم‌های اورژانس مهرآباد در ایام تعطیلات نوروز افزوده خواهند شد.

همچنین فراهانی، معاون تسهیلات فرودگاهی و دبیر کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاهی مهرآباد در پایان از شرکت‌های هواپیمایی خواست مطابق دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به معرفی نماینده تام‌الاختیار و پاسخگوی خود در طول انجام سفرهای نوروزی هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false