×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تقدیر شورای اسلامی شهر چغادک از حضور حماسی مردم در انتخابات و رای اعتماد به منتخب بیدار ملت

به گزارش چغادک نیوز؛ لیلا کردوانی و عادل دهامی  دو عضو شورای اسلامی شهر چغادک که با تلاش خود در شهر عاشورائیان نقش اساسی را در راهیابی جعفر پورکبگانی به مجلس شورای اسلامی داشتند، طی پیامی مشترک ضمن تقدیر از اعتماد مردم چغادک به این نماینده بیدار، از حضور حماسی آنها در پای صندوق های رای تشکر و قدردانی کردند.

 

جعفر پورکبگانی در ایام انتخابات با حضور خود در شهر چغادک در حالی  که انشقاق زیادی بین شورا وجود داشت، توانست سه عضو شورا کردوانی، دهامی و علیزاده را با خود همراه ساخته و اتحاد و همدلی را بعد از مدتها جهت عبور از نماینده فعلی و رای اعتماد به نماینده ای بیدار، رقم زند که باعث شور و شعفی خاص در بین مردم شده و توانست با این حرکت آراء زیادی را تصاحب نماید و به صندوق خود بریزد تا در نهایت با بیش از ۲۳ هزار رای با اقتدار وارد بهارستان شود.

 

امید می رود با حضور حماسی و جهادی این چهره انقلابی و بیدارانه منتخب مردم در شهر عاشوراییان چغادک، مشکلات این شهر مرتفع شده و موجبات اتحاد و همدلی بین اعضای شورای اسلامی و مسئولین این شهر فراهم آید تا موجی از شادمانی را در شروع سال جدید در دولت انقلابی شاهد باشیم و روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه این شهر کهن باشیم.

 

لازم به ذکر است، جعفرپورکبگانی منتخب مردم حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، شب گذشته طی آیینی با عنوان جشن شکر گزاری فرصت خدمت با حضور در یادمان شهداء گمنام شهر چغادک ضمن تجدید میثاق با شهداء در جمع مردم این شهر حاضر شده و از رای اعتماد مردم تقدیر و تشکر کرده است.

 

متن ارسالی دو عضو شورای اسلامی شهر چغادک به این پایگاه خبری بدین شرح می باشد؛

 

یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حضور مردم عزیز و با بصیرت شهرمان چغادک در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری با توجه به مشکلات اقتصادی و تلاش دشمنان برای بوجود آوردن یاس و ناامیدی، حقیقتا قابل تقدیر و تشکر است و خدا را شاکریم که مردم عزیز چغادک بار دیگر نشان دادند هیچ موقع تحت تأثیر تخریب ها و تهدید ها نخواهند شد و آماده تغییر در انتخاب نماینده مجلس بوده و با حضور بی نظیر و پرشورشان ثابت نمودند پای این انقلاب و نظام و رهبری ایستاده اند.

 

اینجانبان به نوبه خود از حضور آحاد مردم استان بوشهر، بالاخص مردم شریف حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم و خاصتاً مردم شهرمان چغادک که دعوت رهبری معظم انقلاب مدظله العالی را لبیک گفتند و حضور پرشور و آگاهانه داشتند تقدیر و تشکر مینمایم.

 

مردم چغادک با این حضور پر از شور و شعور نشان دادند خواستار(نماینده بیدار)برای دفاع از حقوق شان هستند و این مساله توقع را از انتخاب منتخب مردم حاج جعفر پورکبگانی فردی رزمنده و انقلابی بالا خواهد برد کما اینکه ایشان نشان داده اند همیشه در کنار مردم و برای مردم بوده اند و انتخاب ایشان نوید بخش روزهای روشن برای مردم شهرمان چغادک خواهد بود. ان شاءالله

 

اعضا شورای اسلامی شهر چغادک

 

لیلا کردوانی / عادل دهامی

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false