×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رای قاطع مردم نشان داد دوران قیم بودن تمام شده و مردم منتظر لیست های کذایی مرکز نشینان نمی مانند

محمود خدری در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: پیروز اصلی انتخابات همه مردم ایران زمین هستند و هیچ فرد و جناح سیاسی نمی تواند منتخبین پیروز را به نفع خود مصادره کند.

 

این فعال سیاسی استان بوشهر در ادامه افزود: مردم علیرغم مشکلات اقتصادی، ندای رهبری را لبیک گفته و منتخبین  خود را انتخاب کردند.

 

این مدرس دانشگاه گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است و‌مردم  در طول ۴۵سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ثابت کرده اند علیرغم همه مشکلات، پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

 

این تحلیلگر سیاسی عنوان کرد: رای مجدد و قاطع مردم شریف دشتستان بزرگ به ابراهیم رضایی نشان داد که مردم قدردان نماینده توانمند بوده وخواهند بود.

 

این نویسنده و مدرس دانشگاه  به تحلیل دو حوزه بوشهر، گناوه و دیلم و همچنین دشتی و تنگستان پرداخت و گفت: در این دو حوزه مردم علیرغم همه مشکلات با رای قاطع  به دومنتخب خود نشان دادند که دوران قیم بودن برای مردم تمام شده و مردم با بصیرت‌، دونیروی‌ توانمند و جهادی را انتخاب کرده اند و منتظر لیستهای کذایی مرکز نشینان نمی مانند.

 

وی در پایان تاکید کرد: دوران رقابت انتخاباتی تمام شده و منتخبین، نماینده همه مردم خواهند بود و همه باید جهت اعتلای استان منتخبین مردم را یاری کرده تا انشاءالله ایرانی شاد وآباد را رقم بزنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false