×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حمله موشکی گردان‌های قدس به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛  با گذشت ۱۵۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و با وجود تمامی اقدامات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی برای از بین‌بردن مقاومت فلسطین در نوار غزه، سرزمین‌های اشغالی همچنان هدف حمله‌های موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین قرار می‌گیرد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین، چندین شهرک صهیونیستی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

بر این اساس شهرک‌های صهیونیستی «سدیروت»، «نیرعام» و چندین شهرک صهیونیستی در اطراف نوار غزه از سوی مبارزان گردان‌های قدس موشک‌باران شده است.

علاوه بر این تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «الزنه» واقع در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه و همچنین تجمع این نظامیان در منطقه‌های شمالی نوار غزه از سوی مبارزان گردان‌های قدس هدف حمله‌های خمپاره‌ای قرار گرفت.

همچنین گردان‌های «شهدا الاقصی» اعلام کرد که تجمع نظامیان دشمن صهیونیست در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را با موشک‌های هدایت‌شونده «۱۰۷» و خمپاره‌های سنگین هدف قرار داده و شماری از این نظامیان را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را نیز زخمی کرده است.

علاوه بر این جنگ‌افزارها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای پیشروی شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه نیز از سوی مبارزان گردان‌های شهدا الاقصی هدف حمله خمپاره‌ای قرار گرفت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false