×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حماسه ۱۱ اسفند دشمن را ناکام کرد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست با فرماندهان مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: مردم با حضور گسترده و پرشور در انتخابات حماسه بزرگی را خلق کردند.

وی با قدردانی از خلق حماسه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم فهیم و قدرشناس در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی سبب یأس و ناامیدی دشمنان و استکبار جهانی شد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مسؤولان ما قدر این مردم فهیم و قدرشناس را می‌دانند و برای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کنند. این مجموعه به‌عنوان حافظان نظم و امنیت مرزها شجاعانه در حراست از مرزها و فعالیت می‌کنند.

صفایی بوشهری با اشاره به نقش مهم مرزبانان در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: مرزبانان نماد عزت، افتخار، ولایت‌مداری و حافظان امنیت مرزهای ایران اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینک ملت ایران در ناامیدی دشمنان نقش‌آفرینی می‌کنند گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت وجود رهبری آگاه، شجاع و مردمی ولایتمدار و همیشه در صحه توانسته به‌عنوان ام‌القری جهان اسلام منادی عدالت‌خواهی باشد.

سرهنگ ستاد یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر، ضمن تبریک انتخاب آیت‌الله صفایی‌بوشهری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران گفت: حضور عالمی فرزانه و اندیشمند از خطه جنوب باعث خیر و برکت خواهد بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false