×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تحویل ۳۳ هزار واحد مسکن تا پایان ماه رمضان به مددجویان

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن میان کمیته امداد و بنیاد مسکن با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عصر امروز برگزار شد.

بختیاری رئیس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن میان کمیته امداد و بنیاد مسکن مطرح کرد: طبق تفاهم‌نامه ۳۰ هزار واحد مسکونی در کل کشور است که توزیع استانی آن توسط کمیته امداد انجام می‌شود و افرادی که به بنیاد مسکن معرفی می‌شوند تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی افزود: از صفر تا صد این واحدها از زمان تهیه نقشه برداری، نظارت، صدور پروانه و عملیات اجرایی تماماً به عهده بنیاد مسکن بوده است.

بختیاری گفت: منابع مالی، تسهیلات بانکی کم بهره است، که دوره بازگشت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ درصد دارد و ۲ سال دوره تنفس برای ساخت مسکن در نظر گرفته شده است. در واقع کمک‌هایی است که کمیته امداد از محل خیرین جمع‌آوری کرده به بنیاد مسکن جهت ساخت پرداخت می‌کند.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: تفاهم‌نامه قبلی که بین کمیته امداد، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی بود، برای تأمین ۴۰ هزار واحد مسکونی بوده و تمام افرادی که واجد شرایط بودند و به بنیاد مسکن معرفی شدند، عملیات اجرایی ساخت مسکن‌های آن‌ها به اتمام رسیده و بخشی هم در آخرهای پایان کارشان است، ان شاالله تا پایان ماه رمضان و عید فطر بتوانیم ۳۳ هزار از واحدهای تفاهم‌نامه را افتتاح کنیم و تحویل متقاضیان دهیم.

وی مطرح کرد: در بحث مسکن محرومین نهادهای دیگری چون ستاد اجرایی، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و کمیته امداد به ما کمک می‌کنند.

بختیاری در پایان گفت: مددجویانی که نسبت به ساخت مسکن اقدام کردند، اما امکان تکمیل را نداشتند به آن‌ها نیز واحد تخصیص می‌گیرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false