×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زادگاه شهید رئیسعلی دلواری، رکورد دار بیشترین مشارکت مردمی در استان بوشهر و کشور

عبدالرضا عالی پور در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: با همت بلند مردم شریف بخش دلوار زادگاه شهید رئیسعلی دلواری  که همیشه در صحنه های مختلف با نظام همراه بوده و پشتوانه انقلاب و نماد استکبار سازی بشمار می روند، با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بیشترین مشارکت  در انتخابات مجلس دوازدهم  را در سطح استان و کشور به نام خود به ثبت رسانیدند.

بخشدار دلوار ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم این بخش در پای صندوق های رای، افزود: جمعیت بخش دلوار حدود ۴۰ هزار نفر می باشد و تعداد واجدین شرایط  رای آن نیز ۲۳ هزار نفر بوده است که  ۱۸ هزار و ۶۸ نفر از مردم  با ۷۸ درصد مشارکت توانستند حماسه ای ماندگار را در تاریخ این بخش رقم زنند.

وی اضافه کرد: تعداد آراء ماخوذه بخش دلوار ۱۸۰۰۵ و آراء باطله نیز ۱۰۴۵ رای بوده است؛ همچنین آیت الله حسینی بوشهری با ۱۳ هزار و ۸۰۶ رای پیشتاز رقابت در بخش دلوار بوده است.

عالی پور، عنوان کرد: در بخش دلوار جلسات متعدد و تلاش های زیادی از سوی مسولین جهت حضور مردم در پای صندوق های رای و هر چه باشکوه و با کیفیت تر برگزار شدن انتخابات ۱۱ اسفندماه، انجام شده است که لازم می دانم از کلیه مسئولین اجرایی، انتظامی، امنیتی و همه دست اندرکاران و کسانی که به نوعی در انتخابات دخیل بوده و این حماسه را رقم زدند تشکر و قدردانی نمایم.

 

عبدالرضا عالی پور همچنین طی پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات قدر دانی کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای خویش را سپاسگزاریم که ملت غیور ، قهرمان و همیشه در صحنه بخش دلوار بار دیگر حماسه ای بی نظیر آفریدند و برگ زرینی از شکوه همدلی، اتحاد و میهن‌دوستی خود را در تاریخ همیشه پرافتخار خود به ثبت رساندند .

 

مشارکت پرشور و گسترده حدود ۷۸ درصدی مردم بخش دلوار در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسی  مایه فخر و مباهات است که علاوه بر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، به یقین موجبات یاس و نومیدی دشمنان این مردم نیز را فراهم خواهد آورد و ایران اسلامی را بیش از پیش در صحنه های بین المللی، پایدار و مستحکم خواهد ساخت.

 

بی شک این حضور باشکوه چیزی نیست جز عشق و علاقه این مردم به انقلاب و کشورشان و نیز تعامل ، همدلی ، همراهی مردم و تلاش و خدمات صادقانه دولت و نظام و  مسئولین بخش که فضا را جهت این حماسه عظیم فراهم آورده و می آورد .

اینجانب، ضمن تبریک به منتخب مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و منتخب مردم شریف شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، از آحادِ مردم این دو شهرستان و بخش بزرگ دلوار، نامزدهای انتخاباتی ، حامیان و مبلغین آنها ، همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات از قبیل هیئت‌های اجرایی و نظارت، نمایندگان بخشدار ، اعضای شعب ، شهردار و دهیاران و شوراهای اسلامی ، مدیران ادارات دولتی ، همکاران در استانداری، فرمانداری و بخشداری، بازرسان، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، سپاه ، بسیج و اصحاب رسانه، به جهت همکاری و تلاش در امر برگزاری انتخابات که به حق در راستای منویات مقام معظم رهبری با رویکردهای مشارکت ، امنیت ، رقابت و سلامت برگزار گردید ؛ تشکر و قدردانی می‌نمایم و سربلندی بیش از پیش وطن عزیزمان ایران را، تحت عنایات حضرت صاحب الزمان (عج) و رهبری های حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی) ، از درگاه ایزد منان خواستارم.

عبدالرضا عالی‌پور

بخشدار دلوار

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false