×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۷۸۳ شعبه اخذ رأی در استان بوشهر در نظر گرفته شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ اکبر پورات بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز آخرین مهلت انصراف داوطلبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که بر اساس آمار آگهی شده تاکنون ۱۵۸ نامزد به تفکیک بوشهر، گناوه و دیلم ۴۹ نفر، دشتستان ۲۸ نفر، دشتی و تنگستان ۳۵ نفر و دیر، کنگان، جم و عسلویه ۴۶ نفر در چهار حوزه انتخابیه رقابت خواهند کرد که از این آمار تعداد ۴۵ داوطلب انصراف خود اعلام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در جهت پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به صورت مستمر نشست‌ها در سطح استان و هم حوزه‌های انتخابیه پیش‌بینی و برگزار شده است.

وی گفت: هدف ما در انتخابات ۱۱ اسفند ماه اجرای مر قانون و رعایت بی‌طرفی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: در حوزه اجرایی انتخابات اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته و در این راستا همایش‌های مختلف انتخاباتی توسط دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار و نشست‌هایی با حلقه‌های میانی و اقشار مختلف مردم جهت مشارکت حداکثری برگزار شده است.

پورات با اشاره به اینکه در حال حاضر در مرحله تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، گفت: پایان مهلت تبلیغات کاندیداها تا ساعت ۸ صبح ۱۰ اسفندماه خواهد بود.

وی افزود: در استان بوشهر تعداد ۷۸۳ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت که ۵۶۰ شعبه ثابت و ۲۲۳ شعبه سیار در ۱۱ اسفند برای جمع‌آوری آرا مردم فعال خواهد بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false