×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عیسی عباسی، کاندیدایی در طراز وزارت / از شورای دانش‌آموزی تا مجلس شورای اسلامی با نخبه‌ جنوب استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: عیسی عباسی کاندیدای حوزه جنوب استان بوشهر، متولد روستای شهرخاص شهرستان جم است، جوانی ۳۶ ساله که دوران راهنمایی و دبیرستان را در دو مدرسه نمونه‌‌ی شهید حسین فهمیده و نمونه امام خمینی بوشهر گذراند؛ دو مدرسه ای که از برترین مدارس نمونه استان بوشهر محسوب می شوند ورود به هر دو، نیازمند آزمون هایی سخت!

 

حضور دکتر عیسی عباسی البته در دبیرستان نمونه ی امام خمینی بوشهر البته بیش از یک سال به طول نینجامید چرا که مشکلات شخصی، نوجوان جمی را به زادگاهش بازگرداند تا در دبیرستان شبانه روزی باقرالعلوم شهر جم مسیر ارتقای علمی را با همتی دو چندان ادامه دهد.

 

او البته فقط دانش آموزی ممتاز نبود بلکه در دوران راهنمایی ورزش جذاب فوتبال را هم دنبال کرد و با تیم مدرسه اش قهرمان مسابقات مدارس شهرستان بوشهر شد.

 

عیسی عباسی در دوران دبیرستان دانش را با پژوهش به هم آمیخت و توانست در عرصه پژوهش، مقام دوم استان بوشهر را هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

 

دکتر عباسی از همان دوران دانش آموزی، شور و شعور اجتماعی را هم به منصه‌ی ظهور گذاشت و در انتخابات شورای دانش آموزی باقرالعلوم جم به ریاست رسید و در ادامه، نایب رییسی شورای دانش آموزی استان بوشهر را تجربه کرد.

 

عیسی عباسی دانا، پس از اتمام تحصیلات دانش آموزی، به دانشگاه دولتی خلیج فارس بوشهر راه یافت و اقتصاد بازرگانی را در مقطع کارشناسی به اتمام رساند. همزمان با تحصیل در دانشگاه خلیج فارس، عضو انجمن علمی دانشگاه و کمیته اجرایی همایش دانایی محور همین دانشگاه شد.

 

عباسی پس از پایان مقطع کارشناسی به جم بازگشت و در بزرگترین پالایشگاه گازی خاورمیانه، فجر جم، به عنوان کارگر مشغول کار شد اما دیری نپایید که هوش سرشار و تخصص و مهارت ذاتی اش، او را به کارشناس برنامه ریزی در پروژه اورهال پالایشگاه ارتقا یافت.

 

استعداد فراوان و علاقه به دانش اندوزی، عباسی جوان را مجددا پای درس کشاند و توانست جواز حضور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی باهنر کرمان را در رشته اقتصاد انرژی به دست آورد.

 

او پس از پایان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، مجددا به محل کار سابق بازگشت و در پیمانکاری های شرکت پالایش گاز فجر جم، مشغول به کار شد.

 

کار در فجر جم ادامه داشت تا اینکه در سال ۱۳۹۳ توانست با موفقیت در آزمون، به استخدام بانک صادرات ایران درآید.

 

استخدامش در بانک صادرات، با ورود به عرصه تدریس دانشگاه همراه شد و کرسی استادی در دانشگاه های پیام نور عسلویه و آزاد جم را هم تجربه کرد.

 

این البته پایان ماجراجویی علمی تخصصی دکتر عیسی عباسی نبود و جوان شهرخاصی، آخرین مدرک تحصیلی اش، دکترا را هم در حوزه اقتصاد و این بار اقتصاد انرژی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران کسب کرد.

 

عیسی عباسی که حالا رسما، از نوجوانی روستایی در جم، به دکتری در دانشگاهی طراز اول رسیده بود توانست کرسی استادی این دانشگاه معتبر ایران را هم از آنِ خود کند.

 

دکتر عباسی که از کارشناسی بانک صادرات شعب عسلویه، نخل تقی و بیدخون آغاز کرده بود با اتمام دوران دکتری و تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، به کارشناسی اداره کل سرمایه گذاری بانک صادرات ایران، تغییر سمت داد.

 

جوان نخبه ی جمی حالا دیگر یک نام در روستایی دورافتاده در جم نبود و عضویتش در انجمن اقتصاددانان ایران نشان داد اشرافش به حوزه اقتصاد فراتر از مرزهای روستا و شهرستان و استان است و پسوند زیبای «اقتصاددان ملی» بیش از همیشه برازنده اوست.

 

دکتر عیسی عباسی حالا هر چه خوبان همه دارند را او تنها دارد! دانش، تخصص، مهارت، میهن دوستی و بی شک می توان نامش را روزی کنار امضای تراول های کف بازار دید؛ وزیری در طراز اقتصاد ایران اسلامی یا شاید هم نفت و صنعت …

 

از عباسی جوان و نخبه ایران بیشتر خواهیم هم شنید؛ خواستن توانستن است.

 

اگر در حوزه‌ی انتخابیه‌ی جنوب استان بوشهر هستید؛ دکتر عیسی عباسی گزینه‌ی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است؛ حمایت از او حمایت از سرمایه‌های انسانی استان است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false