×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نمایندگان فرماندار در اجرای قانون انتخابات اهتمام ورزند

به گزارش  چغادک نیوز به نقل از مهر؛  احمد لطیفی دوشنبه شب در نشست مشترک و هماهنگی نماینده‌های فرماندار، بخشدار، و ناظر مسؤول هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان با تأکید بر حفظ بی طرفی و امین بودن مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات، مردم آینده خود را انتخاب می‌کنند، لذا از اهمیت خاصی برخوردار است؛ مخصوصاً این ۲ انتخابات، از حساسیت بیشتری برخوردار است.

فرماندار تنگستان با تشریح وظایف نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی اضافه کرد: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به روز انتخابات و ایجاد هماهنگی بین اعضای شعب از عمده وظایف نمایندگان فرماندار است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات، مدیریت، دقت و برنامه ریزی لازم می‌خواهد، ادامه داد: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز است نمایندگان فرماندار نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم در عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است که دارای اهمیت و جایگاه بالایی است و وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم است.

لطفی از نمایندگان فرماندار در ستاد انتخابات خواست تا با نهایت دقت و درک حساسیت موضوع، نسبت به رفع مسائل شعب اقدام کرده و از هرگونه اقدام شائبه برانگیز پرهیز کنند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا انتخابات ما به درستی برگزار نشود، بیان کرد: باید بدانیم دشمن از اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کم رنگ شود نفع می‌برد و اگر هم مشارکت حداکثری باشد منافعش به خطر می‌افتد.

وی تصریح کرد: هر کجا که نظام و انقلاب نیازی را احساس کرده است همواره مردم حضور داشتند و باعث حفظ آبروی نظام و کشور شدند و باز هم با حضور و مشارکت حداکثری مردم فهیم شاهد برگزاری انتخابات پرشور بر مدار سلامت، امنیت و قانون مداری خواهیم بود.

لطفی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم، بر بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند تاکید کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false