×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
انتخابات صحنه حضور یکپارچه مردم است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام محمد عالم‌زاده نوری دوشنبه شب در جشن میلاد امام زمان (عج) در بندر دیر، اظهار داشت: دین‌داری جمعی شعبه‌ای از دین‌داری که اهمیت بالایی دارد و در فرهنگ شیعه به آن توجه شده است.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه با بیان اینکه مخاطب بندگی جمعی امت است، افزود: همان طور که افراد توان، تکلیف، طاعت، سعادت و سفارت فردی دارند، امت‌ها نیز توان، تکلیف، سعادت و شقاوت جمعی دارند.

عالم‌زاده نوری بیان داشت: پروژه بزرگ خداوند از بین رفتن شرک و طلم در تمام عالم و حاکمیت بندگان صالح بر روی زمین است.

وی با بیان اینکه برخی گمان می‌کنند امام زمان (عج) می‌آید و به تنهایی عالم را اصلاح می‌کند، اضافه کرد: پروژه بزرگ خداوند بر اساس اراده تشریعی است و قرار نیست که خداوند به تنهایی یا اولیا الهی با کارهای خارق‌العاده آن را انجام دهند بلکه امت و مؤمنان باید آن را به نتیجه برسانند.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه با بیان اینکه خداوند برای انجام پروژه بزرگ خود یار می‌خواهد اما این به معنای عجز و ناتوانی خدا نیست، تاکید کرد: خداوند اراده کرده است که انسان‌ها با توان و اراده خود امور را به پیش ببرند.

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد اراده جمعی و یکپارچه به اِمام و اَمام نیاز است، عنوان کرد: مسلمانی فقط نماز و روزه نیست بلکه باید جبهه و علمدار حرکت اسلام و جریان شیعه را بشناسیم.

عالم‌زاده نوری پروژه بزرگ خداوند با گذشتن از اراده فردی و تبعیت از اراده محوری یعنی ولی شکل می‌گیرد، گفت: ولایت مهمترین و کلیدی‌ترین عنصر تفکر شیعه است و با ولایت می‌شود بندگی کرد و کارهای بزرگ انجام داد.

وی، پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را حاصل اراده جمعی دانست و بیان داشت: اگر اراده جمعی با محوریت ولایت شکل بگیرد و رژیم اسرائیل از صحنه روزگار محو شود تازه کار ما شروع شده است و باید نظام سلطه بین‌المللی را محو کرد.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: ما باید در صحنه‌های اجتماعی حضور یکپارچه مردمی داشته باشیم و انتخابات یکی از این صحنه‌هاست.

وی افزود: شکل‌گیری جبهه مقاومت در منطقه حاصل انقلاب اسلامی و جریان عظیم مردمی است که شما مردم پشت ولایت به وجود آوردید و اگر ایستادگی ۴۵ ساله مردم در خط ولایت نبود این اتفاق‌های بزرگ در عالم رقم نمی‌خورد.

عالم‌زاده نوری با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین و یمن حاصل انقلاب اسلامی شما مردم و ولایت است، ابراز کرد: اگر امروز مستضعفان جرأت ایستادگی در مقابل ابرقدرت‌ها دارند از حرکتی است که امام به ما آموخت که با قدرت ولایت و به وجود آوردن اراده‌های جمعی چه معجزه‌هایی می‌توان خلق کرد و این انتظار واقعی فرج است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false