×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استقبال بازاریان گناوه و بوشهر با دود کردن اسپند و سردادن شعارهای متعدد در حمایت از تیمور یزدان شناس

به گزارش چغادک نیوز: هم اکنون اقبال عمومی به سمت تیمور یزدان شناس کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم بعد از سخنرانی های اثرگذار وی در مساجد در حال افزایش بوده و چهره های مختلف، جدید و تاثیرگذاری از سه شهرستان به سوی وی جذب شده اند.

 

یزدان شناس برای اولین بار در بین سایر کاندیداها، در بازار شهر گناوه و شهر بوشهر حضور یافته و از نزدیک با بازاریان به گفتگو پرداخته است که مورد توجه بازاریان قرار گرفته و برخی از آنان نیز با دود کردن اسپند از این کاندیدای مردمی  استقبال کرده و با سر دادن شعارهای متعدد در تمجید از این چهره مردمی، حمایت قاطعانه ای از این کاندیدا داشته اند.

 

در حاضر تعدادی از کاندیداهایی که موفق به حضور در انتخابات نشده اند در حال پیوستن به این چهره مردمی بوده و از سوی دیگر نیز چهره های شاخص و تاثیر گذار باشگاه ورزشی ایرانجوان بوشهر نیز به وی پیوسته و در حال فعالیت برای این چهره انقلابی می باشند.

 

هم اکنون در نظرسنجی ها پس از ریزش سلسله وار هواداران نماینده بوشهر،  تیمور یزدان شناس رقابت نزدیکی را با جعفر پورکبگانی نفر اول انتخابات داشته و در حال نزدیک شدن به فضای دو قطبی  بین تیمور و جعفر می باشیم که این امر باعث شده است قشرهای مختلف مردمی که به دنبال تغییر در این حوزه هستند به سمت این دو کاندیدای انقلابی و جهادی گرایش بیشتری پیدا نمایند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false