×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۷۵ نفر بازرسی انتخابات در تنگستان را بر عهده دارند

به گزارش چغادک نیوز روح الله تنگستان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هیأت‌های بازرسی به عنوان امین نظام و حافظان و مورد اعتماد مردم در برگزاری انتخابات هستند اظهار داشت: یکی از ضروریات برگزاری انتخاباتی امن و سالم، آشنایی اعضای هیأت بازرسی انتخابات شهرستان با دستورالعمل‌های انتخابات است و بازرسان باید اشراف و اطلاعات کامل به قوانین انتخابات داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و رئیس هیأت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در تنگستان تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری در عرصه‌های مختلف انتخاباتی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای مشارکتی قوی در انتخابات است.

وی اضافه کرد: نقش بازرسی در امر انتخابات یک امر تکمیل‌کننده است، تأثیرگذاری بازرسان ما به دغدغه و تعهد آنان نسبت به‌امانتی که به دستشان داده شده، بستگی دارد، نباید نسبت به مسائل پیرامونی در شعب بی‌تفاوت باشند.

تنگستانی خاطرنشان کرد: بازرسان باید قانون برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۲ مطالعه کنند و نسبت به آن تسلط لازم داشته باشند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در تنگستان یاد آورد شد: بازرسان در روز اخذ رأی به هیچ عنوان نباید اقدام به نوشتن تعرفه و یا شرکت در فرایند رأی گیری کنند، چون این موارد تخلف محرز است و قانون گذار جرایم سنگین و بدون چشم پوشی برای آن در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: اعضای هیأت‌های بازرسی انتخابات با نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی و هیئت‌های نظارت نهایت همکاری لازم را داشته باشند و درعین‌حال با دقت و جدیت به وظایف قانونی خود در تمام مراحل انتخابات عمل کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم باشیم.

تنگستانی بیان کرد: در تنگستان ۷۰ نفر بازرس و پنج نفر نیز به عنوان سر بازرس عهده دار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ خواهند بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false