×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پاسخ قاطع بیدار به شایعات ساختگی احتمال انصرافش به نفع شیخ موسی احمدی

به گزارش چغادک نیوز: اسماعیل بیدار کاندیدای حوزه جنوب استان بوشهر در جمع هواداران خود در جواب شایعاتی مبنی بر اینکه می گویند می خواهم به نفع نماینده فعلی کنار بروم گفت: اگر می خواستم به نفع نماینده فعلی کنار بروم اگر اعتراضی به عملکردش نداشتم قطعا وارد انتخابات نمی شدم.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر بیان کرد: من هستم، با تمام توان هم هستم، تا آخر هم می مانم چون اعتراض دارم.

 

اسماعیل بیدار با تاکید بر اینکه ۲۰ مورد اعتراض به نماینده فعلی دارم که باید جواب دهد خاطر نشان کرد: نماینده کنونی مجلس، از ۴۵ ماه گذشته، ۱۸ ماه را در مجلس غایب بوده است مگر وی نماینده ما نبوده چرا غایب بوده است! شیخ موسی احمدی به مردم توضیح دهد این ۱۸ ماه کجا بوده است؟!

 

وی با مخاطب قرار دادن شیخ موسی احمدی از او پرسید: به چه حقی و با اجازه چه کسی، ۳ ماه وقت نمایندگی و حق مردم را به سفر حج اختصاص داده ای و به عنوان روحانی کاروان به حج رفته ای آنهم نه حج واجب بلکه حج مستحب!

 

بیدار افزود: شیخ موسی احمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری که ۳ ماه کجا بوده می گوید من بیش از ۳۰ بار به حج رفته ام! خسته نباشید آقای نماینده! آیا روحانی کاروان دیگری نبود که این خدمت را انجام دهد؟!

 

کاندیدای جوان و انقلابی در جنوب استان بوشهر به رسالت نمایندگی شیخ موسی احمدی هم اشاره کرد و گفت: نماینده کنونی ۸ سال نماینده مجلس بوده به مردم بگوید در این ۸ سال کدام طرح ملی را پیگیری کرده است؟ برای رفع کدام مشکل منطقه، طرحی را در مجلس نوشته و به قانون تبدیل کرده است!؟

 

بیدار عملکرد غیر قابل دفاع نماینده جنوب استان بوشهر در بررسی لایحه ته لنجی را یادآور شد و اظهار داشت: ۲۵ جلسه رای گیری در خصوص کلیات و جزئیات لایحه ته لنجی در مجلس انجام شده که شیخ موسی احمدی در ۱۱ مورد غایب، در ۸ جلسه با وجود حضور در مجلس در رای گیری مشارکت نکرده و فقط ۶ بار در رای گیری مشارکت کرده است. مگر این موضوع مطالبه اصلی ساحل نشینان حوزه انتخابیه نیست؟!

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false