×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
با هوشیاری پورکبگانی و مردم گناوه، نقشه رقیب انتخاباتی جعفر نقش بر آب شد

به گزارش چغادک نیوز: چند روز است تیم رسانه‌ای رقیب اصلی جعفر پورکبگانی کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در تلاش است او را چهره‌ای عصبانی و بی‌منطق معرفی کند، در این راستا از چند روز گذشته پیش‌بینی می‌شد ستاد رقیب برنامه دارد با اختلال در برنامه‌های پورکبگانی وی را تحریک به واکنش کرده و از آن محتوای رسانه‌ای تولید و منتشر کند.

 

از این رو امروز از گناوه خبر رسیده است برخی از هواداران رقیب پورکبگانی با حضور در برنامه وی در مسجد جامع گناوه با سر و صدا تلاش کرده اند برنامه وی را به هم بریزند تا او را عصبانی کنند که با هشیاری پورکبگانی و مردم گناوه راه به جایی نبردند.

 

به نظر می‌رسد ستاد رقیب پورکبگانی از اقبال مردم گناوه به وی و افزایش آرای او دچار هراس شده، با این پلن تلاش داشت با مخابره خبر «درگیری مردم گناوه با پورکبگانی» القا کند که گناوه علیه او است، تا اینگونه با یک تیر دو نشان زده باشد، تیری که با هوشیاری مردم گناوه به شل نشست.

 

جالب این است که رقیب پورکبگانی علیرغم دارا بودن اختیارات زیاد در حوزه اجرایی پس از منصوب کردن افراد متعدد، و در اختیار داشتن بودجه چند ده میلیاردی که از حوزه نفت در اختیارشان قرار گرفته دستش چنان خالی است و احساس عقب ماندگی می‌کند که روی نقشه کشیدن برای عصبانی کردن پورکبگانی حساب ویژه باز کرده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false