×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
با اخلاق ترین نامزدهای انتخابات استان بوشهر چه کسانی هستند؟

به گزارش چغادک نیوز: مهدی بکران از فعالان سیاسی و رسانه ای استان در یادداشتی نوشت: قهرمان چهارساله انتخابات را عدد تعیین می کند و قهرمان همه ساله ی آن را اخلاق مشخص می نماید چراکه  اخلاق است که رقابت ها را در پایان به رفاقت تبدیل خواهد کرد.

 

در ادامه با عنایت به رصد فضای حقیقی و مجازی نامزدها و هوادارانشان، ضمن ادای احترام به همه نامزدهای انتخابات، به معرفی با اخلاق ترین های هر حوزه ی انتخابیه در استان بوشهر می پردازیم امید داریم که بتوانیم مطلب را ادا نموده و مورد پسند مخاطبین عزیز چغادک نیوز قرار گیرد.

 

حوزه مرکز استان تیمور یزدان شناس با اخلاق حرفه ای همه رقبا را سرمایه ی نظام می داند و نازک‌تر از گل به هیچ کس نگفته و نمی گوید، پروین دشتی زاده پزشک حقوقدان این حوزه نیز با نجابت و متانتی که شایسته یک بانوی ایرانی است عمل کرده است.

 

در حوزه انتخابیه دشتستان حجت فریدونی  اخلاق را سرلوحه ی کار خود قرار داده و اگرچه شانس پیروزی خود را کم می بیند؛ اما هیچ موقع  برای بالا کشیدن خود در افکار عمومی، دست به دامان تخریب و وعده های تو خالی نشده است، کیومرث صالحی نیا دیگر نامزدی ست که نام خودش را در این ایام همچون مدیر ثبت احوال استان، به اخلاق مداری ونیکی ثبت نموده است.

 

در گردباد انتخاباتی دشتی و تنگستان و شاخ وشانه کشیدن اغلب کاندیداها برای هم،  این صادق بارانی است که چون نیلوفر مردابی روییده است، او و هوادارانش بدور از حاشیه به تبیین برنامه ها و پرزنت خود می پردازند و در منجلاب تخریب های این حوزه نام نکویی را از خود به یادگار گذاشته اند.

 

حوزه جنوب استان بوشهر دچار جزر و مد است، یک صبح در فضای مجازی سرریز از خوش اخلاقی می شود و شب قایق  واژه ها در این دریای مواج مجازی، می شکند و حسابی با زیرآب زنی و نقد همدیگر از خجالت هم در می آیند و شاید هم   به دلیل اینکه قورمه ی انتخاباتی این منطقه کم نمک بوده، نمکش را افزایش داده اند تا طعمش گواراتر شود و به مزاق هواداران بیشتر خوش آید.

 

با این اوصاف کاندیدای فعالی چون سید حسن حسینی، شیخ گنجی، ساتیان نژاد، دبیری، لطفی، واحدی پور، دانش دوست، رضایی رحیمی و حسن زبیری خوش اخلاق و متواضعانه تا کنون عمل کرده اند.

 

به زعم نگارنده باید نمره خوش اخلاق ترین آنها به تنها سیدی از دیار سادات کاکی و ساکن بنک(سید حسن حسینی) که همیشه درب منزل وی به روی مردم باز بوده و همیشه در حال مهمان نوازی است و با روی گشاده مردم را به آغوش خود می پذیرد، تعلق گیرد.

 

بی شک تمام نامزدها از سرمایه های انسانی استان هستند و انتظار می رود بعد از انتخابات دست در دست منتخبین دهند و برای رشد و توسعه تلاش کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false