×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فعال ترین بانوی اسفندی انتخابات استان بوشهر چه کسی است؟

به گزارش چغادک نیوز: مهدی بکران از فعالان سیاسی و رسانه ای استان بوشهر در یادداشتی نوشت: نقش بانوان در عرصه های مختلف در هر برهه ای از تاریخ تاثیر گذار بوده است؛ در استان بوشهر هم از حماسه زنان لرده، تا شجاعت و شهامت زنان در دفاع مقدس ستودنی ست، زنان در دو دهه اخیر نیز نقش پررنگتری در صورتبندی چهره ی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی جامعه ایفا کرده اند که شایسته تقدیر است.

 

انتخابات یکی از میدان هایی ست که قدرت و حمایت زنان در تعیین نتیجه آن نیز انکار ناشدنی ست.

 

در ادامه جهت اطلاع مخاطبین چغادک نیوز لازم می دانم به اختصار فعالیت زنان نامزد انتخاباتی مجلس در استان را واکاوی کنیم و امیدواریم به مزاج مخاطبین خوش آمده و در آن تدبیر نمایند.

 

در حوزه ی دشتی و تنگستان تنها یک بانو در لیست نهایی تایید صلاحیت شدگان است که تا کنون خبری از فعالیت این بانو ریحانه پولادی در دست نیست؛ البته شاید هم حق دارد گوشه ای بشیند، چون مردها در این حوزه با شمشیر کلمات و شایعه سازی، و تخریب طوری به جان هم افتاده اند که اگر پولادی هم باشی شاید شکسته شوی.

 

در حوزه جنوب هم هرچند در سه دور گذشته بانو الماسی پررنگ ترین و فعالترین نامزد بانوی این حوزه بوده است؛ اما در این دوره نام شهره سعیدی و هدی خالدی در جمع ۴۴ مرد گم شده است، مردانی که نیمی از آن  بسیار پرکار ظاهر شده و هر کدام خود را فاتح اول اسفند می دانند.

 

در حوزه دشتستان بزرگ هم یخبندانی سخت فعالیت سه بانو این حوزه را فراگرفته است و پیش بینی ها و گمانه زنی ها حکایت از آن دارد در حال لحظه شماری برای کناره گیری به نفع برگ برنده ی دور دوازدهم مجلس در این مرحله هستند.

 

در حوزه مرکز استان اما موج فعالیت بانوان سر به صخره می کوبد و زندگی رقابتی خوبی در آن در جریان است؛  در میان ۹ کاندیدای  بانوی این حوزه، لیلا انبارکی بیشترین فعالیت را دارد و فاطمه پولادی و پروین دشتی  زاده هم سایه ای کوتاهی از تلاششان در جامعه  به چشم خورده و فاطمه خانم نیز در حال نزدیک شدن به لیلای انتخابات دوازدهم است.

 

در پایان می توان از میان ۱۴ بانوی کاندیدای دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی، لیلا انبارکی از حوزه بوشهر، گناوه، دیلم وخارگ را می توان به عنوان فعال ترین زن اسفندی انتخابات استان برشمرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false