×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بی اخلاق ترین نامزدهای انتخاباتی استان بوشهر چه کسانی هستند؟

به گزارش چغادک نیوز؛ مهدی بکران از چهره های سیاسی استان بوشهر در یادداشتی نوشت: در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر ۱۵۸ داوطلب باید باهم به رقابت بپردازند که رقابت های پر شوری را در هفته تبلیغات رقم خواهد زد.

 

حوزه جنوب با ۴۶ کاندیدای تایید صلاحیت شده، شاهد بیشترین فعالیت انتخاباتی خواهد بود که ۲۵ کاندیدای تایید شده، در فضای حقیقی و مجازی این منطقه رقابت نفس گیری را باهم خواهند داشت.

 

حوزه دشتی  تنگستان ۳۳ کاندیدای تایید صلاحیت شده دارد که نزدیک ۱۴ نفر از آنان به تبلیغات اعتقاد دارند و خاموش نیستند و خبری از باقی این کاندیداها هم نیست.

 

در حوزه انتخابیه دشتستان با اینکه ۳۰ نفر قرار است در آن به رقابت بپردازند؛ اما سرمای خاصی بر این حوزه تک شهرستانی استان حاکم شده و تاکنون شمار کاندیدای فعال آن نیز دو رقمی نشده است.

 

حوزه مرکز استان با ۴۹ کاندیدا، رکورددار دریافت کنندگان پیام تاییدیه بوده است اما با کمال تاسف شمار نامزدهای فعال از مرز ۱۱نفر تاکنون بالاتر نرفته است.

 

اما بی اخلاق ترین نامزدها از نگاه نگارنده نامزدهای تایید شده ی خاموش هستند، گرفتن تاییدیه شورای نگهبان برای خیلی از این کاندیداها به تنهایی پیروزی در انتخابات قلمداد می شود و گرین کارتی برای رسیدن به منافع شخصی و شغلی آنان می باشد.

 

این جماعت، بی اخلاق ترین و ماهیگیر ترین های انتخابات هستند که از یک سو از نام نظام، کسب عزت و آبرو می کنند و از سوی دیگر با خاموشی پیشه کردن، ناخواسته در زمین کاسبان عدم حضور، بازی می کنند.

 

این قشر مانند تازه به دوران رسیده های شاسی بلند سواری هستند که دیگر جواب سلام کسی را نمی دهند، کاش همان  رصد و نظارتی  که بر عملکرد تبلیغاتی نامزدهای فعال است در مورد این ساکتین حاضر در صحنه هم صورت می گرفت تا درس عبرتی برای دیگران  شود و سوء استفاده های احتمالی نیز کمتر شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false