×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
انتخابات در ایران مظهر مردم‌سالاری دینی است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران اکنون رویداد بزرگ انتخابات را پیش رو دارد که این رویداد مظهر مردم سالاری دینی است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: تمام منتخبین برای کمک به توسعه روستاها گرفته تا حضور در مجلس خبرگان رهبری با برگزاری انتخابات معرفی می‌شوند که این نشان از جایگاه ارزشمند مردم سالاری دینی در کشور است.

اسماعیلی ادامه داد: همگان وظیفه دارند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کنند و در انتخاب فرد برگزیده نباید تنها به حداقل‌ها بسنده شود.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاهی برای ریل گذاری توسعه و پیشرفت است که در این زمینه باید به امر تولید، اشتغال و رونق تجارت دریامحور، مسکن، ازدواج جوانان و حل بحران سالمندی در کشور نمایندگان توجه کنند.

اسماعیلی در ارتباط با دموکراسی غربی نیز اظهار کرد: ادعای حقوق بشری و دروغین غربی‌ها امروز با فروش سلاح جنگی و موضع نگرفتن در قبال جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه نمایان شده است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: کلمات زیبایی چون حقوق بشر و دیپلماسی تنها پوششی بر جنایت‌های وحشیانه غربی و دست نشانده آنان رژیم اشغالگر قدس است.

وی همچنین با بزرگداشت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: خلق و سیره حضرت علی اکبر (ع) شبیه‌ترین مردم به رسول الله است و جوانان باید از وی الگوگیری داشته باشند.

اسماعیلی گفت: در حوزه جوانان اقدام‌های ارزشمندی در کشور در حال انجام است که اصحاب رسانه باید برای اطلاع رسانی آن اقدام کنند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: بوشهری‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور و دشمن شکن داشتند که این حضور در سالروز پیروزی انقلاب ارزشمند و قابل قدردانی است.

اسماعیلی اضافه کرد: صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران مردم بوده و حافظان اصلی آن نیز بدون تردید خود مردم هستند.

وی افزود: روزی که دشمنان در برابر اراده ملت تسلیم شدند بحران آفرینی‌های پیاپی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را آغاز کردند که یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است‌.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: دشمنان هر روز به امید فروپاشی انقلاب اسلامی دلگرم بودند ولی انقلاب اکنون وارد روزهای چهل و ششمین سال پیروزی شده و شاهد شکست‌های متوالی دشمنان خود است‌.

اسماعیلی گفت: انقلاب اسلامی چشم‌اندازهای مبارک و دینی دارد که از جمله دلایل مهم زنده بودن آن وجود چنین عنصرهای برگرفته از فطرت بشریت است.

اسماعیلی یادآور شد: انقلاب اسلامی در عین پایبندی به اصول علم روز از پیشرفت‌های روز دنیا برخوردار بوده و همواره به سمت پیشرفت‌های علمی در حرکت است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false