×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نیمه دوم بازی با ژاپن به اسم قلعه نویی است

به گزارش چغادک نیوز رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ۲ بر یک ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: نیمه اول این بازی ما خیلی خوب نبودیم و مطابق تمام بازی‌های این جام با یک اشتباه دروازه‌مان باز شد. اما در نیمه دوم متحول شده به میدان آمدیم و به گونه‌ای بازی کردیم که ژاپن در حد یک تیم درجه سه مقابل ما شد و هیچ کاری از دستش برنیامد. بازیکنان ما در نیمه دوم واقعاً خوب جنگیدند و بازی بسیار مطلوبی را به نمایش گذاشتند. آزمون هم یک گل زیبا زد که با اختلاف چند سانتی‌متری آن گل آفساید و مردود اعلام شد که خوشبختانه در ثانیه‌های آخر مسابقه دو مدافع وسط ژاپن اشتباه مرگباری را انجام دادند و در دقیقه ۹۰ ما پیروز شدیم.

وی افزود: من نگران بودم که بازی به وقت‌های اضافه برود چون با توجه به بازی سخت تیم ملی مقابل سوریه و فاصله کم آن مسابقه با ژاپن ممکن بود بازیکنان از نظر بدنی کم بیاورند اما خوشبختانه بازی در ۹۰ دقیقه به سود ما تمام شد و ما به جمع چهار تیم و نیمه نهایی رسیدیم.

کربکندی گفت: دوست داشتم در این مرحله با ازبکستان بازی کنیم ازبکستان اگرچه گردن کلفت‌تر از قطر است اما شرایط ما مقابل ازبک بهتر است. آنها را برده‌ایم اما اکنون مقابل میزبانی بازی داریم که قطعاً جو ورزشگاه به سودش است. هرچند اگر مثل نیمه دوم بازی با ژاپن بازی کنیم می‌توانیم به فینال برسیم.

وی با اشاره به شرایط تیم فنی ژاپن گفت: ژاپن در این دوره از مسابقات آن تیم خوب جام جهانی نبود هرچند ۲۰ لژیونر داشت  اما در این دوره از رقابت‌ها بسیار شکننده ظاهر شد. بازی این تیم مقابل بحرین را هم دیدم. ژاپن تیمی شکست‌ناپذیر نبود.

سرمربی اسبق ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه چه شد که تیم ملی ما در نیمه دوم مقابل ژاپن متحول شد، عنوان کرد: باید این نیمه را به نام امیر قلعه‌نویی نوشت. او در نیمه مربیان تیم را بسیار دگرگون کرد و تیم ما بسیار تأثیرگذار بازی کرد و نه تنها نتیجه را گرفت بلکه بازی بی‌نقصی را هم ارائه کرد. قلعه‌نویی در نیمه مربیان مچ مربی ژاپن را خواباند.

کربکندی در مورد دیدار با قطر در روز چهارشنبه اظهار داشت: با توجه به تک بازی بودن این مسابقه‌ها نمی‌توان گفت قطعاً کدام تیم برنده می‌شود. تیم ملی ما در این دوره نوسان داشته و یک بازی خوب و یک بازی بد بوده است اما با توجه به اینکه همه تیم‌ها در این دوره رقابت‌ها شکست خورده‌اند و فقط تیم ملی ایران بدون باخت است می‌توانیم بگویم واقعاً تیم ما لیاقت قهرمانی را دارد. هرچند به احتمال زیاد در فینال با کره جنوبی بازی خواهیم کرد دو تیم ممتاز قاره با هم روبه‌رو می‌شوند.

وی در مورد صحنه‌ای که کریم انصاری‌فرد قبل از گلزنی آزمون وارد زمین شده بود، گفت: همه تحت تأثیر بازی احساساتی شده بودند البته این صحنه نشان می‌دهد که بازیکنان ذخیره ما هم برای‌شان موفقیت تیم مهم بود نه بازی کردن و همه از خود در آن صحنه از خود بی‌خود شده بودند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false