×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شعرخوانی فرزند شهید احمدی برای دختر کاپشن صورتی

به گزارش چغادک نیوز به نقل از فارس؛  جشن عید انقلاب با حضور نزدیک به ۲ هزار کودک و نوجوان به همراه والدین‌شان در سالن ورزشی ابن‌سینا همدان برگزار شد.

در این برنامه حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل و کارشناسان آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری استان همدان حضور داشتند.

در این برنامه کودکان و نوجوانان در هنگام ورود به سالن به صورت نمادین اثر انگشت خود را رنگی کرده و بر روی صندوق‌های رأی که در ورودی سالن تعبیه شده بود ثبت کردند.

برنامه با قرائت قرآن از سوی محمد نوروزی قاری نوجوان شروع شد و سپس مهدی روحی که مجری این جشن بزرگ انقلاب بود از کودکان و نوجوانان خواست تا پرچم‌های خود را بالا بگیرند و به احترام پرچم و سرود ملی همه با هم همراه با اجرای گروه مارش نظامی سرود ملی را بخوانند.

*کانون به دنبال ایجاد شادی در میان کودکان است

در ابتدا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان ضمن خوشامدگویی به همه کودکان و نوجوانان گفت: این عید برای همه کودکان و نوجوانان همدانی برنامه‌ریزی شده بود اما با بارش برف مدارس تعطیل شد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر ادامه داد: با وجود تعطیلی مدارس از شما دختران و پسران خودم، پدر و مادر شما و معلمان و مربیان کانون بسیار ممنونم که در این روز سرد دعوت ما را قبول کردید و در جشن شرکت کردید.

وی افزود: کانون به دنبال ایجاد شادی و نشاط در میان کودکان و نوجوانان بوده و سعی می‌کند در طول سال به مناسبت‌های مختلف برای شما برنامه‌های شادی را برگزار کند که البته مشارکت و همکاری شما را می‌طلبد.

ابراهیمی‌هژیر گفت: امروز همه شما با رنگی کردن انگشت خود و زدن انگشت‌تان بر روی صندوق رأی و خواندن سرود ملی به صورت هم‌صدا، با یکدیگر ثابت کردید که قلب‌تان برای ایران می‌تپد و کشورتان را دوست دارید.

وی خاطرنشان کرد: کمتر از یک ماه دیگر در کشور ما یک رویداد مهم اتفاق می‌افتد که حضور پر شور شما در کنار پدر و مادرتان می‌تواند یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های کشور در رقم بزند.

ابراهیمی‌هژیر تصریح کرد: ۱۱ اسفند باید همه شما را همراه پدر و مادرتان در کنار صندوق‌های رأی ببینیم و بدانید هر چه این انتخاب پرشورتر باشد دشمن مأیوس‌تر خواهد شد زیرا شما از نسل سلیمانی هستید.

وی با اشاره به برگزاری آیین پایانی نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی ویژه کودکان و نوجوانان تصریح کرد: مراسم بزرگ‌ترین رویداد ملی هنرهای تجسمی در چهار رشته برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: در این رویداد مهم هنری نزدیک به ۴ هزار اثر به کانون همدان از سراسر ایران رسید و داوری‌ها انجام شد و قرار است مراسم پایانی این برنامه با حضور معاون فرهنگی کانون و استاندار برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد مهم هنری ۹ نفر از کودکان و نوجوانان همدان خوش درخشیده‌اند، بیان کرد: فردا قرار است از برگزیدگان این رویداد مهم هنری که از اعضای هنرمند کانون هستند، قدردانی شود.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متعلق به همه شماست و درِ کانون بر روی همه شما باز است به مراکز کانون مراجعه کنید و عضو کتابخانه شوید و از کلاس‌های فرهنگی، هنری و ادبی استفاده کنید زیرا هدف ما کشف استعدادها، رشد و پرورش آن است.

در ادامه تمامی کودکان و نوجوانان یک صدا و همه با هم سرود «ما می‌آییم» که از تولیدات صدا و سیمای مرکز همدان است را هم‌خوانی کردند.

در ادامه آیسا احمدی فرزند شهید احمدی برای کودکان و نوجوانان یک شعر در خصوص دختر کاپشن صورتی خواند.

سپس حمید رضایی، معروف به عمو حمید که مجری محبوب بچه‌ها است به اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برای بچه‌ها به صورت طنز پرداخت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false