×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
راز صعود ایران از زبان بیرانوند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از فارس؛ علیرضا بیرانوند پس از حذف ژاپن و صعود ایران به نیمه نهایی جام ملت‌ها، اظهار داشت: قبل از بازی گفتم حیف است یکی از این دو تیم حذف شود. خوشحالم که ما اینجا ماندیم. تیم بزرگ ژاپن یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود و به خانه‌اش بر می‌گردد. به قول سرمربی تیم تا فردا قبل از تمرین خوشحالی می‌کنیم. بعد از آن باید فراموش کنیم و برای بازی مهمی که می‌تواند ما را به فینال برساند، تمرکز کنیم.

وی درمورد اینکه آیا فکر می‌کرد نتیجه این بازی برگردد، گفت: با انرژی که من در رختکن دیدم، شک نکنید. فقط به مردم فکر می‌کردیم. می‌دانستیم از ما انتظار دارند. بعد از گلی که خوردیم ۱۰ دقیقه عالی بودیم و بعد از آن به خودمان باور داشتیم که می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم. هر تیم دیگری بود شاید عقب می‌کشید ولی واقعا  این اتفاق برای ما نیفتاد. دیدید که یک نیمه کاملا یکطرفه بود. دست تک تک بچه‌ها را می‌بوسم که نشان دادند لیاقتشاتن همین است. ان‌شاالله با دست پر به ایران برگردند.

دروازه‌بان تیم ملی درخصوص اینکه راز پیروزی تیم ملی چه بود، عنوان کرد: ما همدل بودیم. با قلبمان و برای پرچم کشورمان بازی کردیم. می‌دانستیم ژاپن بازیکنان بزرگی دارد. همه ستاره هستند. شاید ۲۵ بازیکن در تیم‌های خوب اروپا دارند. ما هم بازیکنان بزرگی در ایران و اروپا داریم. از اول هم آمده بودیم که ۷ بازی انجام بدهیم. الان ۵ بازی را پشت سر گذاشتیم و ان‌شاالله اتفاق خوبی بیفتد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false