×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
انتقام کره از استرالیا با کلینزمن تایم

به گزارش چغادک نیوز به نقل از فارس؛  در دومین دیدار مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امشب تیم‌های استرالیا و کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب مقابل هم قرار گرفتند.

در این بازی که یادآور فینال سال ۲۰۱۵ بود که با برتری کانگوروها تمام شد، شاگردان گراهام آرنولد در دقیقه ۴۱ با ضربه زیبای کریگ گودوین به گل رسیدند.

این نتیجه تا دقیقه ۵+۹۰ ادامه یافت تا اینکه در این لحظه سون هیونگ مین، کاپیتان کره‌ای درون محوطه جریمه حریف با خطای لویس میلر متوقف شد تا داور به سود این تیم اعلام پنالتی کند. هوانگ هی چان در دقیقه ۶+۹۰ این ضربه را به گل مساوی تبدیل کرد تا کار به وقت‌های اضافی بکشد.

 مدافع تیم هیبرنیان اسکاتلند در دقیقه ۱۰۳ در گوشه نزدیک به محوطه جریمه استرالیا بار دیگر مرتکب خطا شد تا این بار خود سون در دقیقه ۱۰۴ با یک ضربه ایستگاهی دقیق گل دوم را وارد دروازه حریف کند.

در دقیقه ۱۰۵ کار برای استرالیا سخت‌تر شد و آیدن اونیل پس از بررسی صحنه از طریق VAR با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا این تیم نیمه دوم وقت‌های اضافی را ۱۰ نفره ادامه بدهد.

تیم کلینزمن در نهایت ۲ بر یک برنده شد.

پس از دیدار با اردن در مرحله گروهی و عربستان در یک چهارم، سومین باری بود که شاگردان کلینزمن در وقت‌های اضافی با زدن گل تساوی از شکست فرار می‌کنند.

این تیم از سال ۱۹۶۰ و دومین دوره جام ملت‌ها به قهرمانی نرسیده و اکنون با صعود به فینال یک گام به شکستن این طلسم ۶۳ ساله نزدیک‌تر شد.

احمد الکاف داور عمانی در این بازی به هری سوتار از استرالیا و کیم مین جائه از کره کارت زرد نشان داد.

۳۹۶۳۲ نفر تماشاگر این بازی بودند که البته بسیاری از آنها اهل کره جنوبی و استرالیا نبودند.

کره‌جنوبی از ساعت ۱۸:۳۰ سه‌شنبه برای صعود به فینال مقابل اردن در ورزشگاه احمد بن علی قرار می‌گیرند. این ۲ در مرحله گروهی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

سون هیونگ مین بهترین بازیکن شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false